Jos joku ajaisi aivan pihasi kulkuaukon viereen, melkeinpä eteen, mitä tekisit?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Nyt joudun koukata autolla sellaisen Uun muotoisen koukkauksen ensin vasemmalle, kun olen menossa oikealle. Kyseinen paikka ei ole parkkipaikka, vaan tien vieri, ei kenenkään maata.

Alkaa ottaa aivoon vähitelle, kun ei auta, vaikka ollaan nätisti sanottu. Mä ajelen tollasella isolla lava-autolla, jolla todellakin saattaa aika helpostikin törmätä, kun joku auto on kulkuväylällä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26128806]Jos se olisi mun tontilla, saattaisin joku kerta blokata sen kahdella autolla jumiin. Jos taas omalla tontillaan, niin siirtäisin varmaan omaa kulkuaukkoni.[/QUOTE]

Ei se ole kenenkään tonttia. Ei se ole myöskään paikoitusaluetta. Enkä voi siirtää kulkuaukkoani, koska en voi laajentaa pihaani toisten tontille.
 
"vieras"
eihän liittymiä saa tukkia. pitää olla esteetön kulku. soita vaikka poliisilaitokselle ja kysele miten voit toimia?
No ne tuli eilen eikä tehnyt kai mitään. aina ne sanoo, et ne soittaa naapurille tai sit ne tulee käymään, mut seuraus on aina 0. Ja kaupungilta on tiedusteltu tuosta "kääntöpaikasta", se ei ole laillinen paikka pysäköidä lainkaan. Kyllä joku kerta kolahtaa, se on vissi.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26128859]Onko siihen joku syy miksi auto on juuri siinä paikassa?[/QUOTE]

Syy on se, että noi naapurit pitää aina autojaan siinä. Nyt ne on vihaisia ku me ollaan muutettu tähän, ku tässä on yks tontti jaettu, jonka takia meidän sisäänajo on siinä kohtaa, missä nää urpot seisottaa autojaan. Mehän tässä nyt niitä paskiaisia ollaan naapurien mielestä.
 
"vieras"
Oikeastaan toivonkin, että tää autolla tukkija, tai nää kaikki autollaan tukkijat nyt lukis tän ja tajuis vaikka jotain. Nätistihän ollaan jo sanottu ja saatu haistatteluja vaihtokauppana.

Mä haaveilen nykyisin siitä, kuinka naarmutan niitä autoja tai asetan pitkän naulan renkaan alle, niin että kumi puhkeaa, kun lähtee ajamaan. Kaipa ne jää haaveeksi vaan, koska en halua tehdä väärin kumminkaan.
 
"mä"
Meillä oli sama juttu usein :(
kerran sitten jäteauto ei pääsyt perille. Meinasivat jättää tulematta mutta sanoin että täytyy tulla ei ole meidän vika että joku tukkii tien.
Kuski soitti jonnekin ja 5min kuluttua tuli auton omistaja siirtämään sen :) onneksi oli kotona .
Tän jälkeen ainakin tää ko. autoilija kättää autonsa muualla mutta vielä osa parkkeeraa niin että meidän pihalle ei pääse henkilöautoa isommalla kulkuneuvolla.
 

Yhteistyössä