M
margeS
Vieras
että syön ainoastaan marjoja, kasviksia ja hedelmiä ja juon mehua? vai tuleeko minusta siten luuranko?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Et sä tuolla ruokavaliolla hiilihydraateista pääse, proteiinista kylläkin. Marjat ja hedelmät sisältää yllättävän paljon hiilareita.
Kannattaa selvittää termit itselleen kunnolla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kai pärjäät siihen asti kunnes tiput.
Alkuperäinen kirjoittaja margeS:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kai pärjäät siihen asti kunnes tiput.
mitä tarkoitat, kunnes tipun?
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja margeS:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kai pärjäät siihen asti kunnes tiput.
siis niin kuin *pläts* tiput
Alkuperäinen kirjoittaja margeS:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kai pärjäät siihen asti kunnes tiput.
Alkuperäinen kirjoittaja margeS:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja margeS:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kai pärjäät siihen asti kunnes tiput.
siis niin kuin *pläts* tiput
anteeksi mutta en ymmärrä..olen vähän hidas syttymään?voisitko selventää tarkemmin? ai ettei minulla ole muuta kuin luut kun tipun?
Alkuperäinen kirjoittaja margeS:anteeksi mutta en ymmärrä..olen vähän hidas syttymään?voisitko selventää tarkemmin? ai ettei minulla ole muuta kuin luut kun tipun?