Jos itseinho nostaa päätään, katselkaapas julkkiksia ilman meikkiä (linkki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja huomatkaa, että hekin ovat vain ihan tavallisia ihmisiä :D.

(En ole ikinä ennen nähnyt MarilynMansonia ilman meikkiä:

Stars_Manson.jpg
)

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Mulle tulee yhtäkkiä kun katsoo kuvaa angelikasta ilman meikkiä nuorena mieleen bratt pitt näytellessään intohimon tuulet leffassa pitkätukkaisena :D

Niinpä!!!! HUIPPUA!!!! Mutta eikös sitä niin sanota, että saman näköiset vetää toisiaan puoleensa, kun on itsessään tottunut tiettyjä piirteitä katselemaan niin hakee niitä myös toisessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lindalii:
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Mulle tulee yhtäkkiä kun katsoo kuvaa angelikasta ilman meikkiä nuorena mieleen bratt pitt näytellessään intohimon tuulet leffassa pitkätukkaisena :D

Niinpä!!!! HUIPPUA!!!! Mutta eikös sitä niin sanota, että saman näköiset vetää toisiaan puoleensa, kun on itsessään tottunut tiettyjä piirteitä katselemaan niin hakee niitä myös toisessa :D

ne on molemmat vissiin aika itsekeskeisiä :D
Mut tosiaan sun toi teoria varmaan pitää jossain määrin paikkansakin

:D:D:D Tää oli kyllä hyvä linkki!!! Siinä sen näkee, mitä rapanassuja tässä ollaan, IHAN JOKAINEN!!! Meikillä ja PhotoShopilla saadaan kenestä tahansa mitä tahansa! :flower: :flower:

Jos kasvoissa on kaikki kohdillaan, niin hyvä meikki loihtii kaunottaria, mutta suurimmasta osasta tämänkin foorumin äipistä ei saa ihmisennäköistä edes meikillä....veikkaisin.

ei julkkikset ihan hirveilta ilman meikkiä näytä. esim eva longoria, jennifer lopez, angelina jolie, ashley simpson, christina aguilera, penelope cruz, kate moss ja tyra banks näyttää ainakin minun mielestä kauniilta. (:

Yhteistyössä