Jos isyyttä ei ole tunnustettu, mutta lapsi mainitaan "olemassaolevana" testamentissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei siis peri mitään, mutta mainitaan että tällainen lapsi on olemassa ja tulee kuulluksi. Onko mahdollisuutta saada isyyttä vahvistettua kuoleman jälkeen?

Ymmärtääkseni kyllä, jos perilliset/leski ei sitä vastusta. En tiedä miten näytöt hoidetaan. Yhdestä tällaisesta oikeudenkäynnistä olen tietoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
ei siis peri mitään, mutta mainitaan että tällainen lapsi on olemassa ja tulee kuulluksi. Onko mahdollisuutta saada isyyttä vahvistettua kuoleman jälkeen?

Ymmärtääkseni kyllä, jos perilliset/leski ei sitä vastusta. En tiedä miten näytöt hoidetaan. Yhdestä tällaisesta oikeudenkäynnistä olen tietoinen.

Kyllä on, meillä suvussa jouduttiin tekemään näin. Lapselta sekä elossa olevilta isovanhemmilta otettiin dna testit.

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Kiitos. Ei sinänsä vielä ajankohtaista, mutta ajoittain mielessä.

Yhteistyössä