jos ihminen ei ymmärrä mielenterveysongelmia, masennusta tms

"rtee"
No mutta hyvänen aika!!! Niinhän se on, kyllä aikuisen ihmisen ON pärjättävä ja jaksettava. On järjestettävä elämänsä sen mukaan, että siinä onnistuu. Jos pää hajoaa lasten kanssa, miksi tehdä niitä? Esimerkkejä on paljon.
Nykyään vaan lässylässynyhteiskunta paapoo näitä 'masentuneita' niin älyttömästi, että on näemmä iso kiusaus 'sairastua' siihen, että pääsee saikulle ja saa tekosyyn moneen muuhunkin asiaan joita ei viitsi tehdä, esim kodinhoitoon.
Nykyään ihmiset ei 'kestä' enää ihan normaaleja tunteita, jos ne on vähänkään negatiivisia. Jos joku ottaa päähän, masennutaan, saati jos joku läheinen kuolee, silloin on kyllä jo haettava tajunnan pimentävä lääkitys tai jäätävä eläkkeelle että selviää.
Muotijuttu.
Tässäpä hyvä malliesimerkki. Ei tuollaisen ihmisen päätä saa käännettyä vaikka miten selittäis ja käyttäis apuna tieteellisiä tutkimuksia. Kun hän on nyt päättänyt, että ihmiset ei voi oikeesti olla mielisairaita niin asiahan nyt vain on näin. Mulla lähtee kohta itellä järki tällästen ihmisten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24552532:
kiitos, tässä mielentilassa tuo tuli tosi tarpeeseen *etsii hymiötä joka tähän passais, mut ei löytänyt*
Hyvä :) Paljon vaan voimia ja tosiaan upeaa ettei pojan ole tarvinnut elää yksin läpi tuota kaikkea.

Mä olin aina se "laiska" ja "saamaton", turhasta vinkuja ym. ym. "viallinen olento". Mun "minä" valitettavasti rakentui sen ympärille ja siksi pelkään edelleenkin maailmaa vaikka olenkin itsekseni kehittynyt ja teen töitä sen eteen koko ajan. Sun lapsi saattaa päästä paljon helpommin elämässä eteenpäin, kun on oikeasti äiti joka ymmärtää :)

"Joo"
No mutta hyvänen aika!!! Niinhän se on, kyllä aikuisen ihmisen ON pärjättävä ja jaksettava. On järjestettävä elämänsä sen mukaan, että siinä onnistuu. Jos pää hajoaa lasten kanssa, miksi tehdä niitä? Esimerkkejä on paljon.
Nykyään vaan lässylässynyhteiskunta paapoo näitä 'masentuneita' niin älyttömästi, että on näemmä iso kiusaus 'sairastua' siihen, että pääsee saikulle ja saa tekosyyn moneen muuhunkin asiaan joita ei viitsi tehdä, esim kodinhoitoon.
Nykyään ihmiset ei 'kestä' enää ihan normaaleja tunteita, jos ne on vähänkään negatiivisia. Jos joku ottaa päähän, masennutaan, saati jos joku läheinen kuolee, silloin on kyllä jo haettava tajunnan pimentävä lääkitys tai jäätävä eläkkeelle että selviää.
Muotijuttu.
Tässä meillä oikein kotikutoinen psykiatrian erikoislääkäri selittää mitä on masennus. Vittu että mua ottaa aivoon sun kaltaiset ihmiset jotka ei ymmärrä mielenterveysongelmista mitään! Toivon todella että elämä opettaa suakin ja sairastut itse, kaltaisesi ihmiset eivät muuten opi.
Ja miten voi muka ennakoida "hajoaako pää" lasten kanssa, ei todellakaan voi.

Yhteistyössä