jos mä sit vähän avautuisin :|
Eli oon kirjoitellut täällä noista Sällin ongelmista, jotka alkaa jo pikkuhiljaa helpottamaan..nyt on jo päässyt vähän kuorestaan esille, käy kavereiden kanssa enemmän ja enemmän ihmisten ilmoilla, kävelee pää pystyssä ja iloisena.
edelleenkin sillä on hetkittäisiä sätkykohtauksia, saattaa saada hepulit jostain pienestä asiasta ja sit paiskoo tavaroitaan tuolla huoneessaan.Ja huutaa itselleen.
ei kuitenkaan uhkaa muita, ei ole oikeastaan vaaraksi edes itselleen.
näitä sieppejä tulee ehkä kerran 3kk aikana, ja ne kestää sen 5min
okei, onhan se outoa ehkä 18 vuotiaalle, mut se on sen keino päästellä höyryt päästään.
esim viikko sitten se sai tuollaisen sätkyn,ja sen jälkeen se itki kuinka se ei ole mitään, siitä ei tule mitään jne
mut nyt sit toi ukko ei pysty/halua ymmärtää miksi se käyttäyy noin, se ei ymmärrä, et toi poika ei tee sitä kiusallaan, ei se halua olla tuollainen.Sillä on paha olla, vaikka kokoajan menee parempaan suuntaan.
Siitä lapsesta, joka muutama vuos sitten itki päivittäin, ei puhunut, ei syönyt eikä tavannut koskaan ketään, ollaan päästy todella pitkälle.
Ukon mielestä se on kai täys luuseri, siivellä eläjä, kun ei se ole koulussa eikä töissä, eikä se pysty ymmärtämään et tuo vaan ei pysty noita asioita tekemään ennen kun on saanut itsensä kuntoon.
ja mä en enää tiedä jaksanko mä yrittää edes selittää.