Jos ihminen ei vasta puhelimeen niin saanko jostain tietoa puh. nron/ kännykän kautta missä hän on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Vähän huolissaan, kun mies vasta aina puhelimeen heti ja tänään ei ollenkaan vaikka soitin ehkä jo 20 krt. Ja tiedän vain että se lähti jonnekin Tampereen (ehkä). Ei ole hänen tapa ja puhelin on aina mukana hänellä, ettei vaan sattunut mitään. Kun en vitsi ihan kaikki hänen yhteistyökumpaanit soittaa läpi. Hän kun ei edes voi koko päivän olla ilman puhelinta, kun kaikki työt se hoitaa senkin kautta. Kiitos jos joku vitsi auttaa ja ehkä kysymys on tyhmä :), jos vaan olisin tiennyt tarkkaan sijannin niin olisin voinnut soittaa missä se on, kun sillä ympäri Suomea näitä kohteita.

Jos ette ole etukäteen laittaneet, että voi seurata gps tietoja, niin ei onnistu.

Poliisi voi selvittää kännykkämastojen avulla, missä puhelin ottaa niihin yhteyttä, mutta ei sitä tehdä sen takia, että sinä satut häntä kaipaamaan. Virallisen kateissaoloilmoituksen jälkeen voivat etsiä.

Siis puhelin soi, mutta hän ei vasta ja vielä aamulla joskus kuudelta oli hyvällä tuulella hän, itse vielä nukuin ja puhuin puhelimessa niin olin sen verran väsynyt etten muista että oliko se Tamparelle mennyt vai mihin.

Jos ette ole etukäteen laittaneet, että voi seurata gps tietoja, niin ei onnistu.

Poliisi voi selvittää kännykkämastojen avulla, missä puhelin ottaa niihin yhteyttä, mutta ei sitä tehdä sen takia, että sinä satut häntä kaipaamaan. Virallisen kateissaoloilmoituksen jälkeen voivat etsiä.
Ei ole tästä kysymys vaan, hän ikinä ei tee noin ettei vasta ja vielä koko päivän.

ja mä aina stressaan kun joku ei vasta puhelimeen, ehkä kun sain trauman, kun vuosi sitten vähän päälle mun paras työntekijä kuoli ja muistan kun soitin sille monta kerta pari päivä putkeen, sitten selvisi syy ja nyt huolestun heti jos joku jo kahden puhelun jälkeen ei vasta, puhumattakaan koko päivän.

Ootko laittanut esim. Whatsappin kautta hänelle viestiä. Eihän se sijaintia kerro, mutta siinä viestissä näkyis ne väkäset, että on toimitettu ja on luettu. Eli näkisit onko lukenut sun viestin ja milloin, jos on lukenut.

Toisen aikuisen puhelinta ei tosiaan pysty paikantamaan ellei siihen ole lupaa etukäteen. Toki jos miehesi liittymä on sun/firmasi nimissä, niin silloin paikannus voi sun pyynnöstä onnistua jollain ohjelmalla.

Soitin 112 een, poliisi menee sinne missä hänen kännykkä on eli sen mukaan, pelottaa aivan hirveästi kun edelleen ei vasta. Aamullakin valitti kivuista etten tiedä mitä oikein tässä pitäisi ajatella. Pahoittelen kun valitan täällä ja kerron. Tämä tilanne on vaan outo ja syressaava mulle, kun tiedän minkälainen ihminen hän on.

Soitin 112 een, poliisi menee sinne missä hänen kännykkä on eli sen mukaan, pelottaa aivan hirveästi kun edelleen ei vasta. Aamullakin valitti kivuista etten tiedä mitä oikein tässä pitäisi ajatella. Pahoittelen kun valitan täällä ja kerron. Tämä tilanne on vaan outo ja syressaava mulle, kun tiedän minkälainen ihminen hän on.
Tuo on semmoinen tilanne, että sinun ei yhtään tarvitse pyydellä anteeksi jos se sinua stressaa.

Kaikki hyvin? Oma puoliso on kerran ollut hävöksissä päivän. Lähti töihin ja ei ikinä saapunut työpaikalle. Löytyi sairaalasta.

Yhteistyössä