Jos ihminen ei halua yhteiskuviin niin miksi kuitenkin kehtaa sitten tulla yhdessä Linnan juhliin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuo henkilöt, jotka ovat kieltäytyneet yhteiskuvista juhlissa, siis poseeraamasta kuvissa ovat samoja henkilöitä, jotka varjelevat yksityisyyttään muutenkin.

Esim. Jenni Vartiainen on ammattinsa puolesta julkisuudessa paljonkin, mutta ei revittele yksityiselämäänsä lehdistössä. Se on heidän valintansa ja sitä täytyy kunnioittaa. Se, että sinulla on julkinen ammatti, ei tarkoita, että sinun tarvitsisi joka kuvassa poseerata.

Sen sijaan kutsu linnan juhliin on suuri kunnia, ja miltei kaikki kutsun saaneet haluavat juhliin osallistua. He toki tietävät, että heitä tullaan kuvaamaan juurikin käteltäessä ja parketilla, siltikään heidän ei tarvitse suostua poseeraamaan yhteiskuvissa tai antamaan yhteishaastatteluja.
 
  • Tykkää
Reactions: nöppönen

Yhteistyössä