jos huutonet ostaja ei hae pakettia postista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten

Vieras
Ja se palautuu takas ja ostaja haluaakin paketin niin eikös se ole velvollinen vielä maksamaan 2x8,50 jos sen haluaa .ja onko mun pakko purkaa kauppa ja palauttaa rahat.

Kyllä, on velvollinen maksamaan ne uudetkin molempiin suuntiin olevat postarit.

Eikä sun varmastikaan ole pakko purkaa kauppoja. Siinä tapauksessa se on fiksua jos tuote ei ole vastannut kuvausta, mutta eihän se vastaanottaja ole tuossa kohtaa edes nähnyt tuotetta.

sun ei atrvii tehä miään. voit kertoa ostajalle, kuinka sen paketin postista saa, annat postin puhelinnumeron . jos oot rahasi siitä kerran saanut nin ei oo sun asias selvitellä sen enempää.

Ei se ole enää sinun tavarasi, vaan ostajan, joten sinun ei tarvitse hakea sitä postista. Jos haluat, voit noutaa sen ja lähettää uudelleen, mutta silloin kannattaa vaatia ensin tuo 8,50 + 8,50 + jotain vaivasta, ekä vaikka 10 euroa.

Mulle kävi kerran niin, et en muistanut hakea pakettia ajoissa. Hetken päästä myyjä soitteli mulle, ja vaati mua maksamaan postimaksut uusiksi, jotta hän saa paketin lunastettua pois postista.

Maksoin siis kahdet postarit ja tuotteen, enkä saanut mitään itselleni. Mielestäni kun oli paketin jo maksanut, ei se enää kuulunut lähettäjälle, eikä ollut hänen asiansa edes noutaa sitä postista pois...:/

Yhteistyössä