Jos hcg arvo ollut 30 3viikkoa sitten lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja veras
  • Ensimmäinen viesti
veras
niin onko nyt raskaustestissä näkyvä haamuviiva merkki uudesta raskaudesta vai voiko sitä hormonia silti olla vielä niin, että tulisi haamuviiva? Tuo hcg 30 on jo tosi alhainen. Siksi mietin, että voiko se vielä kolmen viikon jälkeen tehdä haamun?

Asia selkiää tietysti varmaan sillä, että tekee uuden testin muutaman päivän päästä ja jos viiva vahvistuu niin kyseessä on uusi raskaus mutta mutta....
 
"alkup"
Niin raskaus on periaatteessa mahdollinen. 2,5viikkoa sitten oltu yhdynnässä ilman ehkäisyä ja silloin vuoto oli loppunut. Sen jälkeen kuitenkin muutama päivän päästä alkoi uudelleen taas vuotaa ja vuotoa oli enemmän tai vähemmän yli viikon.

Eli hämää se, että voiko raskaus olla mahdollinen vaikka on vuotanutkin? Ja tuo haamuviiva tuli testiajan sisällä, tein sen keskellä päivää ja olin ollut pissaamatta tunnin.
 
"Lissu"
Jaa-a... en oikein usko että edellinen raskaus voi enää näkyä testissä, jos kohtu on tyhjentynyt normaalisti. Ei sun varmaan auta kuin tehdä uusi testi muutaman päivän päästä.
 
"alkup"
[QUOTE="Lissu";22335135]Jaa-a... en oikein usko että edellinen raskaus voi enää näkyä testissä, jos kohtu on tyhjentynyt normaalisti. Ei sun varmaan auta kuin tehdä uusi testi muutaman päivän päästä.[/QUOTE]

Kohtu tyhjentyi hyvin ja ongelmitta ja hcg arvo on mitattu kun lääkkeiden ottamisesta ehti kulua 2viikkoa ja 3päivää ja tuolloin se siis oli sen 30. Nyt sen mittauksesta on tuo 3viikkoa. Lääkäri on myös samalla viikolla tehnyt tarkastuksen jolloin tuo hcg arvo mitattiin. Mitään kipuja ei ole ollut ainoastaan siis vuotoa on ollut tuon yhdynnän jälkeenkin vielä, mutta nyt ei enää viikkoon sitäkään.

Onko siis raskaus mahdollinen, vaikka vuotoa on ollut?
 
"Lissu"
Kyllä raskaus on mahdollinen vuodoista huolimatta, monellahan on alkuraskaudessa muutenkin vuotoja. Kyllä mä melkein luulisin että olet raskaana. Pääsisitköhän uuteen hcg-mittaukseen?
 
"alkup"
[QUOTE="Lissu";22335315]Kyllä raskaus on mahdollinen vuodoista huolimatta, monellahan on alkuraskaudessa muutenkin vuotoja. Kyllä mä melkein luulisin että olet raskaana. Pääsisitköhän uuteen hcg-mittaukseen?[/QUOTE]

Pääsen varmasti, mutta taidan ensin silti tarkistella asiaa vielä uudella testillä jotta olisin itse edes hiukan varmempi asiasta.

Tuntuu jotenkin uskomattomalta... Jotenkin en osaa vielä uskoa, että olisin uudelleen raskaana. Se olisi kyllä ihan täydellinen yllätys, mutta toki aivan ihana sellainen. Mutta uskomattomalta tuntuu kuitenkin. Helposti olen aina tullut raskaaksi ja lapsia on kolme.
 
"alkup"
Mua rupes ihan jännittään ja hermostuttaan. Ajattelin että teen tän avauksen ja te sanotte, että en tietenkään ole raskaana vaan se johtuu siitä edellisestä raskaudesta ja käskette unohtaa koko jutun ja olisinkin unohtanut. Mutta nyt te sanottekin, että todennäköisesti olenkin raskaana niin tässä menee nyt pää sekaisin...
 
huopatihuo
[QUOTE="alkup";22335403]Pääsen varmasti, mutta taidan ensin silti tarkistella asiaa vielä uudella testillä jotta olisin itse edes hiukan varmempi asiasta.

Tuntuu jotenkin uskomattomalta... Jotenkin en osaa vielä uskoa, että olisin uudelleen raskaana. Se olisi kyllä ihan täydellinen yllätys, mutta toki aivan ihana sellainen. Mutta uskomattomalta tuntuu kuitenkin. Helposti olen aina tullut raskaaksi ja lapsia on kolme.[/QUOTE]

Niinpä niin, toisilla käy aivan helvetin hyvä tsägä. :snotty:
 
Jos arvot olleet kolme viikkoa sitten 30, niin en oikein usko että enää olisi niin paljoa että testi siihen reagoisi. Mutta kun en oikein kovasti luota haamuihinkaan, kun niitä lykkää testi jos toinenkin ilman raskautta...mutta tosiaan, parin päivän päästä sen näkee, onko viiva vahvistunut. Pidellään peukkuja :)
 

Yhteistyössä