Jos hcg arvo ollut 30 3viikkoa sitten lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja veras
  • Ensimmäinen viesti
"alkup"
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;22337006:
Jos arvot olleet kolme viikkoa sitten 30, niin en oikein usko että enää olisi niin paljoa että testi siihen reagoisi. Mutta kun en oikein kovasti luota haamuihinkaan, kun niitä lykkää testi jos toinenkin ilman raskautta...mutta tosiaan, parin päivän päästä sen näkee, onko viiva vahvistunut. Pidellään peukkuja :)
No tuntuu itsestäkin oudolta ja näkee sen sitten... Itse luotan haamuihin ja roskisplussatkin on olleet minulla oikeita plussia. Mutta tuo haamu oli kuivuttuaan vieläpä todella selvä. Paljon selvempi kuin se haamu jonka tein tuosta edellisestä raskaudesta aluksi.
 
"alkup"
Minun mielestä tuo on liian alhainen arvo alkuraskaudelle. Alkuraskaudessakin, siis ihan alussa, yli satojen.
Arvot ei kovinkaan äkkiä välttämättä tipahda nolliin.
Siis tuo hcg30 ei ole mikään alkuraskauden arvo vaan se on se mikä on otettu 3viikkoa sitten ja todettu, että tyhjentyminen on onnistunut hyvin. Arvoksi olisi kuulemma riittänyt silloin jo alle 1000, mutta oli siis laskenut jo noin alas minulla hiukan reilussa kahdessa viikossa.

Eli 3viikkoa ollut noin alhainen arvo ja mietin, että onko sen jälkeen nyt ehtinyt tapahtua hedelmöitys ja alkaa uusi raskaus, joka nyt näkyy testissä vai voiko sitä hormonia olla vielä niin paljon jäljellä, että näkyisi testissä kun se arvo kuitenkin ollut noin alhainen jo 3viikkoa sitten. Eli luulisi sen siitä 30:stä laskeneen niin alas ettei testi enää reagoi tässä vaiheessa siihen?
 
"alkup"
Soitin neuvolaan ja menen viikon päästä labraan, jos kotitestit edelleen näyttää plussaa. Th:n mukaan ihan mahdollista, että on uusi raskaus kyseessä. Kävipäs tämä nyt jännäksi.
 

Yhteistyössä