Jos haluatte niin voisitte auttaa minua, joka olen vähän avuton...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Haluaisin tietää/nähdä vaihtoehtoja, että minne olisi vielä lomamatkoja jouluksi jäljellä - lähinnä Intiaan kai haluttaisiin. Ei missään nimessä Thaimaaseen.

Jos joku osaisi ja viitsisi linkittää niin kiittäisin ja kumartaisin tuhannesti :flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja tiivitaavi:
Minä haluaisin ehdottomasti Thaimaaseen, nousevan ja laskevan auringon maahan. Halpaa ja ihmiset todella ystävällisiä.Todella kaunísta muutenki.Miksi et halua sinne niin ehdottomasti?

Seksibisneksen takia, vain ja ainoastaan sen vuoksi en sinne halua.

Alkuperäinen kirjoittaja Kielipoliisi:
Provo ja tiivitaavi, te jotka haluatte tai ette Thaimaaseen; veittekö lapsenne kesällä Punkaharjun kesämaaseen tai Puuhamaaseen? ;)

Voi vitsi että mulla on pitkät piuhat :D Meni meinaan jonku aikaa enneku tajusin sun pointtisi, koko ketjuki piti lukea uudestaan useaan kertaan :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja tiivitaavi:
Minä haluaisin ehdottomasti Thaimaaseen, nousevan ja laskevan auringon maahan. Halpaa ja ihmiset todella ystävällisiä.Todella kaunísta muutenki.Miksi et halua sinne niin ehdottomasti?

Seksibisneksen takia, vain ja ainoastaan sen vuoksi en sinne halua.

Ei se siellä ole mitenkään näkyvillä, ellet mene sellaisiin paikkoihin. Olin itsehäämatkalla siellä ja bisneksiä näkynyt kuin Pat Bongilla ja sinnekin mentiin ihan omasta halusta. Päivejä siellä oli todella paljon ravintoloissa töissä.

Yhteistyössä