Jos haluan välttää hiilareita niin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiilarit minimiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiilarit minimiin

Vieras
MItä syön välipaloiksi?

Ajattelin siis syödä aterioilla lihaa, salaattia, lämpöisiä kasviksia ja loraus rypsiöljyä. Vältän siis kokonaan viljoja ja perunaa sekä riisiä ja pastaa. Mutta mitä kannattaisi syödä välipaloiksi?

Hedelmäsalaattia...

Mä en oikee tykänny tosta turkkilaisesta jogurtista, jotenki kermaviilimäistä. Syön sit ihan tavallista maustamatonta jogurttia, sillon ku syön. Mut en mä kyllä oikeesti karppi ole ku näköjään jatkuvasti mässään suklaata. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Leikkelelautanen, turkkilaista jugurttia (itse laitan monesti pellavansiemeniä tai marjoja), leipäjuusto on mun lempparia, pähkinöitä, kasviksia dipattuna, karppisämpylää ja kahvia....

Mielummin vaikka tavallista luonnonjugurttia kun tuo turkkilainen on tosi rasvaista, oletteko havainneet, että siinä on 10 % rasvaa. Ei ole kyllä mikään laihduttajan juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Leikkelelautanen, turkkilaista jugurttia (itse laitan monesti pellavansiemeniä tai marjoja), leipäjuusto on mun lempparia, pähkinöitä, kasviksia dipattuna, karppisämpylää ja kahvia....

Mielummin vaikka tavallista luonnonjugurttia kun tuo turkkilainen on tosi rasvaista, oletteko havainneet, että siinä on 10 % rasvaa. Ei ole kyllä mikään laihduttajan juttu.

Ei se rasvaisuus, mutta se on niin väkevää, että käy mieluummin johonkin lämpimään ateriaan.
Itse syön bulgarian jogurttia, sitä syö myös meidän nuorimmainen välipalaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Hedelmäsalaattia...

Mä en oikee tykänny tosta turkkilaisesta jogurtista, jotenki kermaviilimäistä. Syön sit ihan tavallista maustamatonta jogurttia, sillon ku syön. Mut en mä kyllä oikeesti karppi ole ku näköjään jatkuvasti mässään suklaata. :snotty:

No hedelmäsalaatti EI kyllä ole ollenkaan "karppia" syötävää...

Mie napsasen juuston ja metukansiivun välipalana. tai partaäijää marjoilla ja makeutusaineella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä se on karpin juttu.

Yhteistyössä