H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:syön desin puuroa aamulla ja illalla, kello 13 syön purkin tonnikalaa vedessä ja kello 17 yhden banaanin.
juon lisäksi paljon kivennäisvettä (?) ja kävelen päivittäin 3 kilometriä
millä sä pärjäät noin vähällä? paljonko painat? oletko kauan ollut noin vähällä ruualla?
kuukauden oon ollut, painan 50 kg
Ja kuinka pitkä olet?
173
Laihdutatko sä varpaiden välistä vai mistä?![]()
Kaipa mä tällä yritän vain hallita mun ahdistustani, et pärjään sit näitten kahen pienen kanssa...
Et sä kohta jaksa kun olet liian laiha :|
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:paljonko sulla on paino tippunut kuukaudessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Viipotin:Kyllähän noilla kitudieeteillä laihtuu varmastikin, mutta kuka jaksaa loppuelämänsä syödä noin? Sitten kun palaa normaaliin ruokarytmiin, vaikka söisi vain perusruokaa ja terveellisestikin niin lihoo taattuna kun kroppa tottunut tuohon jatkuvaan säästämiseen.