Jos haluaa leikki-ikäisen olevan trendikkäästi puettu,

  • Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
No kuuminta hottia tietysti. Rytkyt vain Stockalta, suosi Burberrya ja Louis Vuittonia.
Mitä ne maksaa, esim. pusero, housut??
Paljon. Mutta mitäpä äiti ei tekisi välttääkseen lapsensa kiusatuksi joutumisen
:heart:
Niinpä :heart:
Tosin tarhakaverit voi sorsia Burberryn takia enemmän, kuin prinsessa/dinosauruspaitojen (by Ciraf) takia... :whistle:
 
Harma BD
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
:) ajattelin vaan, ettei lapsipoloista alettaisi sorsimaan jonkun ciraf-vaatteiden vuoksi.
Ahaa, no sitten katsot vaatteitta esim. Seppälästä ja H&M:ltä.Siellä on kivat ei niin kalliit vaatteet.Poikaa ei ole kiusattu vaatteiden takia. :D

Ja nyt menen suihkuun. :whistle:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Kannattaako se jos ei itsekään tiedä mikä on trendikästä? Sori :snotty:
:) ajattelin vaan, ettei lapsipoloista alettaisi sorsimaan jonkun ciraf-vaatteiden vuoksi.
Ja annapa kuulua ei-trendien-perässä-juoksevale mammalle mitä vikaa on tavallisissa, edullisissa vaatteissa? Oletko varma et 2 v saa turpaan toiselta 2v:ltä jos ei ole 100 euron collegepaitaa päällä? Vai kasvatatko ite lapsistasi näitä vaatteillapätijöitä jotka luulee olevansa jotain vaan siksi että on "parempi" vaate päällä? Mietipä mitä toi tarkottaa kun ovat teinejä? Onko sulla varaa pukea lapses noin seuraavat 20v? Ja en todella ole kade. Mulla olis kenties varaa ostaa myös kalliimpia vaatteita, mut minusta siinä ei ole järkeä. KirppiksiltäKIN saa kivaa ja cirafissakaan ei tdella ole mitään vikaa.
 
Mä luulen, että leikkikikäisillä on milloin mikäkin in. Eli saattaa vaikka kahdella tenavalla sattumalta samanlainen paita, niin muutkin haluvat sellaisen. Usein tytöt tykkäävät pinkista tai vaaleanpunaisesta, mutta kun kahdella neidillä onkin ruskea paita, jossa aivan ihan kissan kuva, niin loputkin ihastuvat ruskeaan paitaan...
 
Voipi muuten olla, että se lapsi ei suostu niitä pitämään. Että älä kovin montaa osta. Jossain näin vauvan oisko ollu armani puuvillaneuletakin TARJOUKSESSA 168e...

Meiän tyttö ei suostu laittamaan vaatetta päälle, jos siinä on hitustakaan ruskeaa, harmaata tai mustaa. Vaaleanpunainen, lila, prinsessat, timantit, hellokitty ja kimalle taaautos on kovia juttuja.

Pojan vaatteissa täytyy mieluiten olla autoja, limaolioita (se on muuten ciraf -ja ehdottomasti paras paita ikinä) tai viidakkoeläimiä tai dinosauriita. Eikämitään tyttöjen värejä.

Ja tiesikkö muuten, aika harva leikki-ikäinen osaa lukea, että vaikka siinä paidassa lukee se ciraf, niin ei lapset sitä tiedä...
 
vieras
tiiätkö. mä olin jo menossa muskarissa juttelemaan yhden äidin kanssa, kun se istui yksin. Mut sitten tajusin, että sen lapsella oli burberry-housut. Tein uukkarin. En keksi mitä yhteistä mulla olis ihmisen kanssa, joka laittaa lapselle 100 euron housut.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tiiätkö. mä olin jo menossa muskarissa juttelemaan yhden äidin kanssa, kun se istui yksin. Mut sitten tajusin, että sen lapsella oli burberry-housut. Tein uukkarin. En keksi mitä yhteistä mulla olis ihmisen kanssa, joka laittaa lapselle 100 euron housut.
mä en ees tunnistais minkä merkkiset vaatteet kelläkin on ellei ne lue kissan kokoisin kirjaimin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tiiätkö. mä olin jo menossa muskarissa juttelemaan yhden äidin kanssa, kun se istui yksin. Mut sitten tajusin, että sen lapsella oli burberry-housut. Tein uukkarin. En keksi mitä yhteistä mulla olis ihmisen kanssa, joka laittaa lapselle 100 euron housut.
No olipa hienosti tehty. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tiiätkö. mä olin jo menossa muskarissa juttelemaan yhden äidin kanssa, kun se istui yksin. Mut sitten tajusin, että sen lapsella oli burberry-housut. Tein uukkarin. En keksi mitä yhteistä mulla olis ihmisen kanssa, joka laittaa lapselle 100 euron housut.
Jos se olikin saanut ne lahjaksi? Kai niitä sillon voi käyttää. :headwall: Tai ostanut käytettynä. Mun onneks mä en koskaan jaksa kauheesti kiinnostua mitä muitten mukuloilla on päällä niin voin tutustua toisiin äiteihin. :D
 
|O
Tuon on pakko olla joku provo. Kuka viittii materialisoida lapsensa? Jos ei itsekään tiedä trendeistä mitään, niin tuskin se lapsikaan tietää. Sitä paitsi trendivaatteet eivät kaikki ole mukavia päällä. Lapsella pitää olla kunnolliset vaatteet, mitkä ei hierrä, kierrä, purista, vaan niissä on mukava olla.
 

Yhteistyössä