Jos farkkujen koko on 30"/32" niin mitä se vastaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta se on 38. Se on mun normaali koko, olen 169/ 65. Olen laihduttanut vastikää 7 kg vauvakiloja pois, ja kun painoin 72 kg, vaatekoko oli 40 ja farkut 32/32.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
26=34
28=36
30=38
about nuin...Minun mielestäni.
32 lahje, eli lyhyt ihminen.

32" lahje on kyllä normaali pituisella ihmisellä...

Joo ei todellakaan ole lyhyen ihmisen lahkeen pituus. Lyhyelle sopii paremmin 30 tai 28 tuumaa.

Riippuu tietty vähän minkä pituiset jalat on suhteessa vartaloon, mutta useinmiten sopii 165-170-senttiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja offtopic:
kyllä 32 lahje on melko lyhyt.. sekin lienee tosin makuasia. ite oon 169cm ja persjalkainen, mutta suosin 34 lahkeita kun 32 oon liian jämpti. :whistle:

niin no mallit varmaan sit erilaisia. ite oon 178,5cm ja pitkät jalat.... en siis todellakaan mikään persjalkainen. ja käytän housuissa lahjekokoa 34.... Se on jossain pillifarkuisa tosi pitkä...jää oikein rypylle tonne nilkkaan......

Alkuperäinen kirjoittaja pitkä!:
Alkuperäinen kirjoittaja offtopic:
kyllä 32 lahje on melko lyhyt.. sekin lienee tosin makuasia. ite oon 169cm ja persjalkainen, mutta suosin 34 lahkeita kun 32 oon liian jämpti. :whistle:

niin no mallit varmaan sit erilaisia. ite oon 178,5cm ja pitkät jalat.... en siis todellakaan mikään persjalkainen. ja käytän housuissa lahjekokoa 34.... Se on jossain pillifarkuisa tosi pitkä...jää oikein rypylle tonne nilkkaan......

niin no pillihousut on kyl eriasia.. ite en niitä käytä.

Yhteistyössä