Jos et syö leipää, niin mitä sitten syöt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stoppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puuroa aamulla. Ruokaa päivällä ja illalla. Muroja joskus. Kauheesti hedelmiä. Enpä mä oikeen muuta syö.

muoks, ruoan kans tietenki salaattia tai raastetta, välipaloiksi jogurttia, viiliä, soppaa ym.

Sama juttu, kuolisin nälkään ilman leipää. Miks ette syö leipää, hiivanko takia, vai lihomisen? Mä en välttist laita mitään tuoreelle sämpylälle, ylähuulen vaan ja onpa ihanaa herkkua.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Munia, pekonia, kasviksia, marjoja, suklaata, pähkinöitä, jugua, juustoa, lihaa, kalaa, kanaa...

No näitäpä justiin. Paitsi vähemmän suklaata mutta tosi reilusti kasviksia.

Niin ja sanna80 alkoholihan on myös useimmiten tehty jostaki viljasta ja sillee :whistle: kaipa sitä sillee nestemäisessä muodossaki saa kuituja :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:
Sama juttu, kuolisin nälkään ilman leipää. Miks ette syö leipää, hiivanko takia, vai lihomisen? Mä en välttist laita mitään tuoreelle sämpylälle, ylähuulen vaan ja onpa ihanaa herkkua.

Mä en vaan tykkää leivästä, syön esim. vihannekset mielummin vihanneksina ja juustot & leikkeleetkin sellaisinaan :snotty:

Ei se mua oo kyllä laihduttanut pätkääkään :kieh:

Mulla ei ole mitään syytä olle syömättä leipää, ei vaan tule syötyä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Munia, pekonia, kasviksia, marjoja, suklaata, pähkinöitä, jugua, juustoa, lihaa, kalaa, kanaa...

No näitäpä justiin. Paitsi vähemmän suklaata mutta tosi reilusti kasviksia.

Niin ja sanna80 alkoholihan on myös useimmiten tehty jostaki viljasta ja sillee :whistle: kaipa sitä sillee nestemäisessä muodossaki saa kuituja :whistle:

Heh heh. Mä en ole moneen vuoteen juonut alkoholia, VIINAA siis. Siideriä otan silloin tällöin ja se on tehty hedelmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Niin siis lähinnä aamu- ja iltapalaa ajattellen, kun itse olisin aika nälkäinen jos en leipää söisi... :p

Iltapalaa en ole syönyt aikoihin (lapsena söin). Aamulla jos en syö leipää niin useimmiten musliä tai puuroa tai velliä ja hedelmiä. Kuka nyt joka aamu jaksaa voileipiä syödä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Mulla ei ole mitään syytä olle syömättä leipää, ei vaan tule syötyä.

Syön leipää silloin kun se sopii. Vastaleivottuna keiton kanssa. :p Ja joskus muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Niin siis lähinnä aamu- ja iltapalaa ajattellen, kun itse olisin aika nälkäinen jos en leipää söisi... :p

Iltapalaa en ole syönyt aikoihin (lapsena söin). Aamulla jos en syö leipää niin useimmiten musliä tai puuroa tai velliä ja hedelmiä. Kuka nyt joka aamu jaksaa voileipiä syödä.

Mä syön sen puron/jugutrtin tai muun kanssa myös sitä leipä ainki sen 2 pala

Lihomisen, ja sen että maha turpoilee ja suoli voi kehnosti.

ei lipä itsessän lihota vaan se mitä sen pälle laittaa. Tuoretta leipä voi syödä sellaisenaan, päällä vain sipaisu margariinia.

Yhteistyössä