Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Niin siis lähinnä aamu- ja iltapalaa ajattellen, kun itse olisin aika nälkäinen jos en leipää söisi...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:Sama juttu, kuolisin nälkään ilman leipää. Miks ette syö leipää, hiivanko takia, vai lihomisen? Mä en välttist laita mitään tuoreelle sämpylälle, ylähuulen vaan ja onpa ihanaa herkkua.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Munia, pekonia, kasviksia, marjoja, suklaata, pähkinöitä, jugua, juustoa, lihaa, kalaa, kanaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Munia, pekonia, kasviksia, marjoja, suklaata, pähkinöitä, jugua, juustoa, lihaa, kalaa, kanaa...
No näitäpä justiin. Paitsi vähemmän suklaata mutta tosi reilusti kasviksia.
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:Sama juttu, kuolisin nälkään ilman leipää. Miks ette syö leipää, hiivanko takia, vai lihomisen? Mä en välttist laita mitään tuoreelle sämpylälle, ylähuulen vaan ja onpa ihanaa herkkua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Munia, pekonia, kasviksia, marjoja, suklaata, pähkinöitä, jugua, juustoa, lihaa, kalaa, kanaa...
No näitäpä justiin. Paitsi vähemmän suklaata mutta tosi reilusti kasviksia.
Niin ja sanna80 alkoholihan on myös useimmiten tehty jostaki viljasta ja silleekaipa sitä sillee nestemäisessä muodossaki saa kuituja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Niin siis lähinnä aamu- ja iltapalaa ajattellen, kun itse olisin aika nälkäinen jos en leipää söisi...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:Sama juttu, kuolisin nälkään ilman leipää. Miks ette syö leipää, hiivanko takia, vai lihomisen? Mä en välttist laita mitään tuoreelle sämpylälle, ylähuulen vaan ja onpa ihanaa herkkua.
Mulla ei ole mitään syytä olle syömättä leipää, ei vaan tule syötyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Niin siis lähinnä aamu- ja iltapalaa ajattellen, kun itse olisin aika nälkäinen jos en leipää söisi...![]()
Iltapalaa en ole syönyt aikoihin (lapsena söin). Aamulla jos en syö leipää niin useimmiten musliä tai puuroa tai velliä ja hedelmiä. Kuka nyt joka aamu jaksaa voileipiä syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:Sama juttu, kuolisin nälkään ilman leipää. Miks ette syö leipää, hiivanko takia, vai lihomisen? Mä en välttist laita mitään tuoreelle sämpylälle, ylähuulen vaan ja onpa ihanaa herkkua.
Lihomisen, ja sen että maha turpoilee ja suoli voi kehnosti.