jos et olisi ostanut yhtäkään joulusuklaata/namirasiaa, mitä herkkuja olisit jouluna saanut?

  • Viestiketjun aloittaja köyhä joulu
  • Ensimmäinen viesti
Foortti harmaana
Ostin hmm mammalle yhden ja anopille.
Saatiin vissiin kymmenkunta.

Ai joo, ostin Fazerin sinistä karkkikulhoihin, eli täytin ne ja annoin lahjaksi.
2ltk.

MIes sai edustajiltakin aimo kasan.
 
"vieras"
Olisin silti saanut rasian fazerin suklaata, tobleroneja pussillisen ja simpukkasuklaata. Itseasiassa en ostanutkaan mitään, mies kantoi selkä vääränä suklaata kotiin ja sit saatiin sitä vaivaset neljä settiä viel lahjaks :)
 
Me saatiin miehen kanssa after eightejä, geishaa, juhlapöydän konvehtejä KOLME rasiaa, joulupukki suklaakonvehteja, fazerin sinisiä x2 boxia, alladin rasian ja nougatsydämiä.. :'D Tais lahjanostajilla olla mielikuvituksen puutetta?

No ei, saatiin me muutakin, mutta karkkia tuli yllättäen aivan hirvittävästi! :eek: PLUS mitä itse oltiin ostettu, dumle rasia, da-capo rasia, marianne rasia, fazerina rasia ja fazer mint... Muutama (rasia) ollaan tähän päivään mennessä syöty, loput oottelee kaapinpäällä napsijaansa... Hih, voipa kahvipöytään laittaa juhlavasti konvehteja kun tulee porukkaa käymään! :D

Kiva vielä, kun aloitan herkkulakon, että nuo karkit ovat tuolla kannustamassa :D
 
"hui"
no tuota, lasten suurin ja tärkein toive oli omat konvehtirasiat ja muuta karkkia, kuten saavat jouluisin. Olisivat olleet erittäin pettynyt eikä joulu olisi tuntunut joululta, jos eivät olsii saaneet konvehtirasioita ja karkkia. Ja minä ne ostin, kuten kaikki muutkin lahjat. Kukaan sukulainen ei muista, koska asumme kaukana ja tulee harvoin nähtyä: pois silmistä, pois mielestä.

Itse en saanut suklaata enkä ostanut itselleni, vain lapsille. Leivoin myös torttuja ja piparkakkuja.
 
"Ei mitään"
Mä en oo saanu koskaan lahjaksi karkkia. En mä osaa edes mieltää jotain kolme kympillä boksia lahjaksi, se on lähinnä vieminen. Onneks ei tullut kun en edes tykkää konvehdeista. Mut yks suklaakuivakakku saatiin, se on namia!
 
"nin"
Pari Fazerin geisha laatikkoa, yhden panda-konvehtirasian, ja päälle kaikki täytekakut, jouluhalot ja muut piparit yms yms. Huhhuh. Yhtään nameja en ostanut itse mutta ihan liikaa sain. Milloin tuo suklaatulva loppuu. Oispa kiva jos ihmiset ostaisivat vaikka pari käsintehtyä konvehtia lahjaksi jos suklaata antavat eikä kilokaupalla niin että siihen menee maku täysin :(

Miesystäväkin uhkasi kipata oman lahjasuklaakuormansa mun harteille, mutta sanoin että en ota vastaan :p
 

Yhteistyössä