Me annettiin lapsille nimet, niin että mä ehdotin ja mies sanoi ei tai ehkä. Kakkosen nimen kanssa kävi niin, että mies ei ensin tykännyt mun ehdotuksista ja sitten sanoin, että ole hyvä ja keksi sitten tälle vauvalle nimi. No, mies ei keksinyt, joten vauvalle annettiin se mun keksimä nimi.
Otetaanko vaihtoehto numero 9, annetaan miehelle periksi koska se on niin pirun jääräpäinen ettei sen päätä käännä kirveskään ja ollaan tyytyväisiä koska ite kuitenkin pidetään siitä nimestä vaikka se ei ole se erikoinen mitä halusin
1. vaihtoehdon mukaan on toimittu. Nimi on hylätty heti, jos se ei ole ollut jommalle kummalle mieleinen. Olisi kauheaa, jos omalla lapsella olisi nimi, jota ei voi sietää. Hyvät nimet on saatu lapsille tällä menetelmällä.
Niin siis molempien mielestä ne molemmat nimivaihtoehdot on kivoja, itseasiassa taitaa kummatkin olla mun ehdottamiani Eli kai mun pitäisi sitten kuitenkin joustaa kun olen niitä molempia miehelle ehdottanut, haluaisin vaan mieluummin sen toisen
Muuten voisi yrittää vielä löytää sitä uutta nimeä joka sopisi molemmille.
Jos nämä ei onnitu niin pitää vielä kunnon neuvottelu niistä kahdesta ehdotuksesta, kumman olisi helpompi antaa periksi. Ts jos toinen haluaa nimeksi Liisa ja toinen Laura. Jos Lauran kannalla oleva on aina inhonnut Liisa-nimeä, mutta Liisaa haluavalla ei varsinaisesti ole mitään lauraa vastaan, pitää vaan Liisaa parempana niin ehkä hänen olisi helpompi antaa periiksi?