Jos epäilen miehen myrkyttävän minua mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelko

Vieras
Mitä testejä voin pyytää lääkärin tekemään jos epäilen miehen myrkyttävän minua jollain lääkeaineella? Uskaltaako lääkäriltä sellaista pyytää vai pitävätkö hulluna? Näkeekö huumetesteistä esim. jotain ja miten sellainen tehdään ja kuinka pitkältä ajalta se näyttää käytetyt aineet? Älkää naurako :(

Alkuperäinen kirjoittaja pelko:
Mitä testejä voin pyytää lääkärin tekemään jos epäilen miehen myrkyttävän minua jollain lääkeaineella? Uskaltaako lääkäriltä sellaista pyytää vai pitävätkö hulluna? Näkeekö huumetesteistä esim. jotain ja miten sellainen tehdään ja kuinka pitkältä ajalta se näyttää käytetyt aineet? Älkää naurako :(

Onko sulta jäänyt lääkkeet tänään ottamatta?

Perushuumetesti ei ole hankala virstasta tehtynä. Siinä näkyy esim. joitain lääkeaineita (esim. bentsot). Myös verikoikeilla voi asiaa selvittää. Epäilysi täytyy olla aika vankkaa, muuten lääkäri kyllä varmasti miettii myös psyykkistä vointiasi...

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Jotkut huumeet poistuvat elimistöstä nopeasti (1 - 2 vrk. ) ja toiset säilyvät pidempään.

Hiuksista näkee pitkän ajan käytön jäljet

Alkuperäinen kirjoittaja pelko:

Epäilisin että kannattaisi mennä yksityiselle lääkärille. Ihan vain senkin takia että varmasti lääkärin on helppo uskoa ensin että kyseessä olisi vain vainoharha. Yksityisellä lääkärillä on aikaa pitempään kuunnella ja sitten miettiä mitä testejä laittaa. (julkisella puolella eivät välttämättä helpolla lähde testejä tekemään. Yksityisellä sen maksaa potilas niin se ei heidän talouttaan rassaa... pikemminkin päinvastoin. )

Lähde ehdottomasti selvittämään asiaa. Miehesi ei saa päästä kuin koira veräjästä.

Ja.. en naura, totuus on joskus tarua ihmeellisempää.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Jotkut huumeet poistuvat elimistöstä nopeasti (1 - 2 vrk. ) ja toiset säilyvät pidempään.

Hiuksista näkee pitkän ajan käytön jäljet

Eikös nää "hivenaine-lääkärit" (mitä ne nyt on viralliselta nimeltään? ) tutki myös hiuksista kropan vitamiini ja hivenaine tilanteen ja sen mukaan katso et mistä hivenaineista yms. potilas hyötyisi? (vai onko tuo jo vanhentunut menetelmä? )

Mietin et jos heidän kauttaan ap voisi kysyä myös jotain lääkeaine määritystä?

Voisin kyllä kuvitella että parhaan todistusaineiston saisi verestä tehdyistä määrityksistä? (jos annetusta lääkkeestä ei vaan ole liian kauan aikaa että se olisi kerinnyt haihtua )

Kyllähän tollanen ihminen pitäisi saada vastuuseen teostaan ja pois kadulta kuljeksimasta.

Yhteistyössä