jos ensimmäinen syntynyt rv 39+4 niin kuinka todennäköistä on että tämä toinen menee yli la:n?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "malttamaton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"malttamaton"

Vieras
jotenki sellainen olo ettei tämä vauva synny ikinä.nyt viikkoja 38+2.eka tosiaan syntyi 39+4.kuinka teillä muilla ollut?äidilläni kaikki lapset syntynyt ennen laskettua aikaa,mutta tuskin minuun kauheasti vaikuttaa?millä viikolla sitten käynnistävät jos ei ala itsekseen tulla?

Mä olen ainakin sellaista lukenut, että raskausaika on, niin kuin kuukautiskiertokin, yksilöllinen muttä yleensä melko säännöllinen. Eli että suunnilleen yhtä kauan kestäisi aina raskaus, siis jos menee ongelmitta loppuun asti.

Meillä muksut syntyneet 41+3, 38+3, 38+5, 40+5 ja 40+5. Neljättä odottaessa olin ihan varma ettei se synny koskaan kun olin koko ajan kuvitellut että tulisi ennen laskettua päivää niin kuin pari edellistäkin.

Mulla syntynyt 40+2, 40+0 ja 40+1.Nyt rv39+5 joten jännittää et miten nyt käy.Edellisestä synnytyksestä on pari viikkoa vajaat 7v. Viimeistään sunnuntaina siis pitäis syntyä :D Lääkäriki sanoi että aika epätodennäköistä että juurikaan yli menee kun jo kolme kuitenki tullu la:n tienoilla.

Eka syntyi 39+3, toinen 39+6 (mutta epäilen, että oli oikeasti pari päivää vähemmän eli olis ollu 39+4. Ainakin ultrissa oli sen verran alussa heittoa).

Ihan puun takaa lähti molemmat synnytykset. Ei mitään merkkiä ennen ekaa kipeää supistusta.

Yhteistyössä