Jos eilen lähti kirje postiin niin oisko sen tänään pitäny olla perillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermoilija

Vieras
Niin ainaki luulin? Tilasin raskaustestejä eilen ja se on siis eilen laitettu postiin. Eikö tavallisen kirjepostin pitäs olla perillä seuraavana päivänä? (joo malttamaton olen!)

Alkuperäinen kirjoittaja hermoilija:
Niin ainaki luulin? Tilasin raskaustestejä eilen ja se on siis eilen laitettu postiin. Eikö tavallisen kirjepostin pitäs olla perillä seuraavana päivänä? (joo malttamaton olen!)

Riippuu mihin aikaan veit ja milloin se laatikko tyhjennetään..

Siis mulle tuli tilausvahvistus, että kirje on eilen laitettu laatikkoon. Sieltä nettisivulta kun lukee niin sanotaan, et kaikki ennen klo 16 tehdyt tilaukset postitetaan samana päivänä ja paketin (kirjeen) pitäs olla perillä seuraavana päivänä.

jep. meidän postista hakevat lähtevän postin 11 aikaan, joten kaikki sen jälkeen postitettavat jutut lähtee vasta seuraavana päivänä. eli jos perjantaina lähettää kirjeen klo 13.00, on se perillä vasta tiistaina..

Alkuperäinen kirjoittaja --:
jep. meidän postista hakevat lähtevän postin 11 aikaan, joten kaikki sen jälkeen postitettavat jutut lähtee vasta seuraavana päivänä. eli jos perjantaina lähettää kirjeen klo 13.00, on se perillä vasta tiistaina..

No höh. Ja kökkö :(

Yhteistyössä