Jos ei yleensä meikkaa lainkaan ja olis juhlat tulossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meikitön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meikitön

Vieras
Niin mitä mieltä olette, kun laitatan juhlia varten hiukseni kauniiksi kampaajalla enkä yleensä meikkaa, niin pitäisikö mun kuitenkin laittaa vähän pakkelia naamaan niihin juhliin? Noh, ite en kyllä varmaan osaisi meikata kauniisti, mutta jos kääntyis ihan ammattilaisen puoleen? Tosin haluaisin vielä olla ihan tunnistettavissa, kun muutaman naisen olen nähnyt aina meikattuna ja kerran saunan jälkeen ilman meikkiä, niin enpä ollut tuntea. Niin erinäköisiltä näyttivät! En siis halua mitään naamiota missään tapauksessa vaan ajattelin, että jos vähän kaunistaisi. Luonnontilassa olen kyllä ihan ok, siisti iho ja silleen. Mut mitä sanotte?

Meikkaajalle vaan! Kerro meikkaajalle mitä haluat. Jos on tukka oikein kauniisti laitettu, niin on mukavaa jos naamakin on viimeisen päälle. Oma stressi meikkaamisesta jää pois jos käyt ammattilaisella.

en viitsisi nähdä vaivaa varsinkin, jos tukka on tip top, niin se kyllä riittää minimivaatimukseksi.

Jos taas viitsit ja jaksat, niin kivahan se on. Ota kunnon harjoittelukierros kuitenkin etukäteen, ettei meikkki ala ärsyttämään esim. silmiä yllättäen. :)

Yhteistyössä