Jos ei voi saada lapsia luonnollisesti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
jos minä sairastan rintasyövän ja molemmat rinnat poistetaan eikö se ole minun ominaisuus sairauden jälkeen ja se pitää hyväksyä? Jos haluan rinnat voin hankkia KEINOrinnat eli implantit? ok. Jos sairauden takia menettä OMINAISUUDEN tulla raskaaksi esim. kohtu poistetaan sitten on vaihtoehtona =adoptio?

jos minä sairastan rintasyövän ja molemmat rinnat poistetaan eikö se ole minun ominaisuus sairauden jälkeen ja se pitää hyväksyä? Jos haluan rinnat voin hankkia KEINOrinnat eli implantit? ok. Jos sairauden takia menettä OMINAISUUDEN tulla raskaaksi esim. kohtu poistetaan sitten on vaihtoehtona =adoptio?

Jos nainen menettää kyvyn saada lapsia esim. syöpähoitojen takia, niin hän ei ole oikeutettu saamaan lapsettomuushoitoja? Koska luonto on päättänyt, että naisen pitää sairastaa syöpä, saada lapsettomuutta aiheuttavia hoitoja ja näinollen olla lapseton? Eikö sitten olisi voinut naisesta tehdä mahon heti eikä rankan sairastamisen kautta?

Ja ei tämä ei koske mua itteä, koska mä voin tulla raskaaksi vaikka olen saanut syöpähoitoja jotka saattavat aiheuttaa lapsettomuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Lunatic:Lapsettomuus sitävastoin ei ole sairaus

tässäpä tämän ketjun aloittajan sanoma kiteytyi. turha sitä on verrata syöpään, flunssaan, sairauksiin ylipäätään, koska se ei ole sairaus.

ja tiedät sen faktana, koska....

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja surullista:
Niin ja jos sairastuu syöpään niin ehkäpä se tarkoittaa sitä että sun pitää kuolla nyt? Ei hoitoja tarvita.

Lakkautetaan lääkärit samantien.

Eri asia on parantaa sairaus, kuin omasta itsekkyydestä väkisin hedelmöittää lapsi alulle, ja liikakansoittaa planeetta.

No mut eikö syöpäkin ole sitten noin ajateltuna ihan vaan luonnon oma tapa hoitaa liikakansoitusta eikä siihen pitäisi sitten puuttua :headwall: ?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja täh..:
öö.. monet tieteelliset tutkimukset osoittaa kauhosyövän tulevan tupakasta.
vain pienellä prosentilla se johtuu muusta.

Eihän raskauskaan ole sairaus, eli neuvola kontrollit pois vaan..
tältä kuulostat.

Sairauksien hoito on inhimillistä, miksei tupakoitsija ansaitsisi hoitoa? :headwall:
Ihmisten astutus ja bisnes asian ympärillä on oksettavaa, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Jos asia on niin hyvä ja pyyteetön, miksi te täällä puolustelette sitä. Siksi koska tiedätte että se ei ole eettisesti oikein.
Kaikki munasolujen luovutukset, spermapankit ja hedelmöitysklinikat... saakeli että selkäpiitä karmii. Säälittää myös lapset jotka alkunsa saavat niin yrjöttävällä tavalla. :|
"Joo, mun äiti,, siis se joka synnytti mut, sai munasolun joltain latvialaiselta, ja spermaa ne osti ruotsista.."

no miksi sä puolustelet sun kantaa. Siksi että olet tyhmä kun saapas etkä pystty vastaamaan mihinkään.
Heittelet typeriä juttuja "veikkaan"
"luonto karsii" tässä nii hyvin joidenkin älykkyys ja taito ajatella asioita tulee esille.

Ei mitään keinoja puolustella omaa näkemstää, hoetaan samaa, mutta ei ole mitän sanottavaa vastaväitteisiin.
Syytät muiden puolustusta mutta itse kuitenkin roikut puolustamassa omaa kantaasi... öö.... kaikki palikat talella?

Alkuperäinen kirjoittaja huhuh:
no sä et varmaan hae hoitoa. Ja lunatic tähän vastaukseen kiitosta.
Ootteko oikeesti noin vajaita. Jos kerta luonto vähentää ja karsii itse niin miksi siis hakea apua juuri vaikka syöpään. Mulle tänne heti. Halutaan pitkää ikää.

Ei maailmassa ennen eletty pitkään mutta nyt on niin hyv terveydenhuolto että ihmisten elin ikä nousee. Sehän se on ongelma on.
Eli ei niitä mummojen syöpiä ja muita sairauksia tarvitse hoitaa.
Sehän on se luonnon tapa hoitaa väkilukua.
Että turha itkee kun tsunami iskee, kun ootte itsekkäitä ja haette itsellenne kaiken mahdollisen hoidon mitä on kehitetty. Todella törkeää,
Teidän takia luonto tekee AIDSIA ja muuta.

Aloittakaa luonnon suojelu omien lapsien karsimisella.
Ihan yhtä itsekästä on hankkia "luonnollisesti" tähän kurjaan maailmaan lapsia.

Voiko oikeasti ihminen olla niin yksikertainen mitä täällä annetaan kuvaa.

JOs kerta haluaa antaa luonnon hoitaa niin älkää hyvät ihmiset hakeko mihinkään hoitoa. Se on luonto ne sairaudet kehittänyt ja niin sen pitä olla

Voi venäjän peräreikä.
En mä sun mieliksi kuule ala terveydenhuoltoa morkkaamaan.
Lapsettomuus ei ole sairaus, ja on ihan resurssien haaskausta tuhlata aikaa ja voimavaroja tällästen "mä haluun mä haluun"-ämmien astutukseen.
Lääketieteen tulisi palvella ihmistä, ei olla mikään frankensteinin morsian.

Minulla on 1 lapsi, en täytä koko maata, voit olla huoletta.
Sitäpaitsi voisin yhtä hyvin olla lapseton. Mutta kohtalo onneksi päätti toisin, lällätislää. :p

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Niin no joo... lähinnä pointti olikin siinä että kolmen vuoden jälkeen raskauduin kuitenkin. Että jos tuollaisia "merkkejä" pitää seurata, niin silloinhan mulla ei tavallaan olis ollut oikeutta raskautua. Ja ehkäisyllä olis varmistanut sen että ei sitten vahingossakaan raskaudu.

Ei se aika siihen vaikuta, jos kykenit saamaan lapsen, niin se on ihan sama tulitko raskaaksi viikon yrittämisen jälkeen vai 5 vuoden. Kuitenkin kehosi sai sen aikaan, joten vauvalla on potentiaaliset mahdollisuudet olla ok.

Veikkaan että "keinolapset" tulevat aikanaa kärsimään suurista terveysongelmista, ja varmasti lapsettomuudesta. Tai ainakin saavat vammaisia jälkeläisiä. Aika näyttää. Hehän ovat kuitenkin "luonnon"oikkuja joiden ei olisi ollut tarkoitus edes syntyä.

Tähän asti pääsin, en jaksa lukea enempää paskaa, mitä suollat tulemaan. Ottaisit asioista selvää, ennen kuin alat latelemaan omia viisauksiasi. Hedelmättömyys voi johtua niin monesta asiasta, ja se tulee olemaan monien ihmisten ongelma, jopa ehkä sinun lastesi(joilla ilmeisesti on ollut etuoikeus syntyä tähän maailmaan). Vedä aamulla hiuslakat päähäs ja kaasuttele autolla töihisi. Mieti, vittu, mistä nämä asiat voisivat johtua! Jopa tämä tietokone voi tappaa miehen siittiöt, jos et satu tietämään.

Entäs nämä liikalihavuudesta johtuvat "kansansairaudet". Jos spermapankki on ällöttävä. Kuinkas vatsalaukun pienennysleikkaus? Sokeritaudista johtuvat amputaatiot ymsyms. Kyllä ne mielestäni on yököttävämpiä kun kuppiinrunkutus :D

Hei, mitäs jos tehtäis sellainen laki, että silmälaseja tarvitsevat ei saa käyttää laseja??? Luonnon lakien mukaan sellaiset ihmiset olisivat karsiutuneet pois liikakansoittamasta maapalloa.

no miksi sä puolustelet sun kantaa. Siksi että olet tyhmä kun saapas etkä pystty vastaamaan mihinkään.
Heittelet typeriä juttuja "veikkaan"
"luonto karsii" tässä nii hyvin joidenkin älykkyys ja taito ajatella asioita tulee esille.

Ei mitään keinoja puolustella omaa näkemstää, hoetaan samaa, mutta ei ole mitän sanottavaa vastaväitteisiin.
Syytät muiden puolustusta mutta itse kuitenkin roikut puolustamassa omaa kantaasi... öö.... kaikki palikat talella?

Siksi kun mulle esitetään kysymyksiä kysymysten perään, ja olen niin tyhmä että vastaan ja vastaan niihin kuten saapas ikään.
Kops kops.
Mun kantani on kaikille selvä, mutta ei.. yhyy yhyy, aina vaan nähdään vaivaa. "mitäs sitten lunatic.. entäs sitten lunatic.." On se niin kauheen törkeää kun Lunatic vastustaa hedelmöityshoitoja, sehän on ihan hullu ja sille pitää osottaa paikkansa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja juups:
Hei, mitäs jos tehtäis sellainen laki, että silmälaseja tarvitsevat ei saa käyttää laseja??? Luonnon lakien mukaan sellaiset ihmiset olisivat karsiutuneet pois liikakansoittamasta maapalloa.

:laugh:

Oijoi, mulle sopis tämä.. rillit on niin rumia että ei mitään rajaa. :D

Ai niin, esim. IVF lapsilla ei ole tilastollisesti suurempaa riskiä sairastua vakavasti yhtään mihinkään. Keskenmenon riski IVF alkunsa saaneilla raskauksilla on raskauden alussa hiukan suurempi.

no sä et varmaan hae hoitoa. Ja lunatic tähän vastaukseen kiitosta.
Ootteko oikeesti noin vajaita. Jos kerta luonto vähentää ja karsii itse niin miksi siis hakea apua juuri vaikka syöpään. Mulle tänne heti. Halutaan pitkää ikää.

Ei maailmassa ennen eletty pitkään mutta nyt on niin hyv terveydenhuolto että ihmisten elin ikä nousee. Sehän se on ongelma on.
Eli ei niitä mummojen syöpiä ja muita sairauksia tarvitse hoitaa.
Sehän on se luonnon tapa hoitaa väkilukua.
Että turha itkee kun tsunami iskee, kun ootte itsekkäitä ja haette itsellenne kaiken mahdollisen hoidon mitä on kehitetty. Todella törkeää,
Teidän takia luonto tekee AIDSIA ja muuta.

Aloittakaa luonnon suojelu omien lapsien karsimisella.
Ihan yhtä itsekästä on hankkia "luonnollisesti" tähän kurjaan maailmaan lapsia.

Voiko oikeasti ihminen olla niin yksikertainen mitä täällä annetaan kuvaa.

JOs kerta haluaa antaa luonnon hoitaa niin älkää hyvät ihmiset hakeko mihinkään hoitoa. Se on luonto ne sairaudet kehittänyt ja niin sen pitä olla

Voi venäjän peräreikä.
En mä sun mieliksi kuule ala terveydenhuoltoa morkkaamaan.
Lapsettomuus ei ole sairaus, ja on ihan resurssien haaskausta tuhlata aikaa ja voimavaroja tällästen "mä haluun mä haluun"-ämmien astutukseen.
Lääketieteen tulisi palvella ihmistä, ei olla mikään frankensteinin morsian.

Minulla on 1 lapsi, en täytä koko maata, voit olla huoletta.
Sitäpaitsi voisin yhtä hyvin olla lapseton. Mutta kohtalo onneksi päätti toisin, lällätislää. :p

sekö ei ole resursien haaskausta että joku idiootti vetää röökiä ja saa syövän.

ota kultapieni selvää mikä voi aiheuttaa lapsettomuutta ja tule sitten sanomaan että se ei ole sairaus.
Jotkut ihmiset on vaan niin yksinkertaisia ettei osaa lukea ja oppia. Omat näkemykset voisi vaikka perustella. Ja perustella sitten niin että niitä ei voi kumota. Sulla ne perustelut on sitä että luonto hoitaa mutta sitten ei se saakkaan hoitaa sitä väestön karsintaa.

Ja jos sua pelotttaa se väestön kasvu niin voisit sen mukulas päästää päiviltä ja itse perästä. Eikös se olisi hyvä vaihtoehto.
Jos katso on jotain mieltä niin kannattaa seistä sen takana eikä lällätellä kuin pieni kakara. Taas tuosta huomaa sen kenellä on taitoa ja älykkyyttä ja kenen puolustus menee lällättelyyn.

eli mene nyt hyvä ibesilli ja opiskele aiheesta lapsettomuus. Jatketaan sitten keskustelua kun sinä tiedät mitä se tarkoittaa ja mistä johtuu

Oijoi, mulle sopis tämä.. rillit on niin rumia että ei mitään rajaa. :D

Kiitos todella paljon :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja LevotonTulppaani:
Entäs nämä liikalihavuudesta johtuvat "kansansairaudet". Jos spermapankki on ällöttävä. Kuinkas vatsalaukun pienennysleikkaus? Sokeritaudista johtuvat amputaatiot ymsyms. Kyllä ne mielestäni on yököttävämpiä kun kuppiinrunkutus :D

EN edelleenkään tajua miksi sairaiden hoitaminen on teistä rinnastettavissa kuppiin ruikkimiseen.
Valaiseppa asiaa?
:whistle:

Lapsettomuus on jotain niin kamalaa, joka osuu niin helvetin arkaan paikkaan ihmisyydessä. Lyötyä on niin helppo potkia lisää. Antakaa tulla vaan. Ette voi enää osua pahemmin kuin miltä lapsettomuus tuntuu.

Jos joku ei ole saanut omaa egoansa kohotettua muulla keinoin, niin ainakin on pamahtanut paksuksi joka kerta kun miehen kalsarit vilkkuu pyykkinarulla.

tiede lehedessä että, osa ihmisistä ei pysty hedelmöittymään sen takia, että geenit on niin huonot. Mä vaan mietin kuka tutkii nämä lapsia hoidoilla haluavat parit geneettisesti? Jos luonto suo geenien jatkuvan on tietty ok, että lapsia tulee vaikka sitten niille narkkareille, mutta miten yksilöt jotka ei ole geneettisesti sopivia jatkaamaan ihmislajia.

ps. etikkaa lukeneena olen aika järkyttynyt miten vähän ihmiset miettivät hoitoja tuolta kannalta. Hoitopäätös pitäisi olla pitkä ja kurssit myös aika kattavia. Asia on aika moniulotteinen, riippuu tietysti vielä siitäkin mitä hoitoja haetaan..

EN edelleenkään tajua miksi sairaiden hoitaminen on teistä rinnastettavissa kuppiin ruikkimiseen.
Valaiseppa asiaa?
mene opiskelemaan mitä tarkoittaa lapsettomuus ja mistä se johtuu.
Sitä on sulle sivu tolkulla jauhettu mutta se ei sinne sun tyhjää? kaaliin jää.

Ehkä pitäisi opetella lukemaan tai tulkitsemaan sitä. Jos jotain asiaa vääntää ihmiselle rautalangasta eikä se siltikään sitä tajua, miksi häntä voisi kutsua?
koita oikeasti ensin perehtyä asiaan ennenkuin jatkat itsesi ja sukusi häpäisyä

Alkuperäinen kirjoittaja totta :
tiede lehedessä että, osa ihmisistä ei pysty hedelmöittymään sen takia, että geenit on niin huonot. Mä vaan mietin kuka tutkii nämä lapsia hoidoilla haluavat parit geneettisesti? Jos luonto suo geenien jatkuvan on tietty ok, että lapsia tulee vaikka sitten niille narkkareille, mutta miten yksilöt jotka ei ole geneettisesti sopivia jatkaamaan ihmislajia.

ps. etikkaa lukeneena olen aika järkyttynyt miten vähän ihmiset miettivät hoitoja tuolta kannalta. Hoitopäätös pitäisi olla pitkä ja kurssit myös aika kattavia. Asia on aika moniulotteinen, riippuu tietysti vielä siitäkin mitä hoitoja haetaan..

:flower: Aivan.
Useinhan lapsettomuus johtuu vain yksinkertaisesti siitä, että kumppanilla on liian samankaltaiset (tai muuten yhteensopimattomat)geenit.
Monet saavat lapsen vain vaihtamalla kumppania.
Eli todella arveluttavaa miksata niitä geenejä väkisin yhteen, mitä ei ole yhteen tarkotettu.
Veikkaan että koko tilanteen kauheus paljastuu aikanaan ja hoitoja ei kaikille anneta.

Valaiseppa asiaa?

Ittensä ne on lihaviksi ajaneet! Pa**at se mikään sairaus ole, mutta silti niitä läskejä hyysätään ja pienennetään kumpuja!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä