I
insku
Vieras
joo ja sitten nämä kaiken maailman hörhöt saavat ihan vaan vahinkona lapsia jotka niitä ei oikeati halua tai kykene hoitamaan! ja lunatic taas normaaliin tapaan vaudissaan.. hohhoijaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Biologi pitkän kaavan mukaan:
Juuri näin! Tuossa ei pitäisi kellään olla hirveesti lisättävää!
Miksi ne väkiluvusta huolehtivat ei jätä itseään lapsettomaksi. Olisi se silloin sanojensa takana seisomista.
Yleensä näillä palstoilla ollaan vahvasti jotain mieltä mutta kun asiaa tarkastellaa lähemmin niin tulee sitä mutta mutta juttua.
Esimerkiksi juuri tämä "luonto karsii ja pitää väkilukua yllä" jos näin ajattelee ei voi myös itsekkään hakea hoitoa. Silloin sairaudet on luonnon tapa karsia.
Mutta täällä ei yleensä kyetä ajattelemaan kovinkaan pitkälle tai laajasti.
On hieno huomata että muuta omilla aivoilla ajattelava tänne mahtuu myös
Alkuperäinen kirjoittaja kerro:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on kaikki viikonloput hoidossa ja viikkoillat isällään ja päivät pk:ssa niin et sä kyllä sen kanssa viihdy.. Joten ihan jees, että lapsiluku jäisi sulta tuohon. Aikuisten oikeasti.
Aikuisten oikeasti opettele sä ajattelemaan. Missä mä olen kirjoittanut, että likka on joka viikonloppu hoidossa? Missä mä olen kirjoittanut, että likka on isällään viikolla jokainen ilta? Ja pk:ssa likka ei ole, luojan kiitos.
Mikä vika päiväkodeissa on?
Parempia ne on ku perhepäivähoitajat, joista useimmista ei voi olla ihan varma millasia ovat loppujen lopuks.
Alkuperäinen kirjoittaja vi:Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Biologi pitkän kaavan mukaan:
Juuri näin! Tuossa ei pitäisi kellään olla hirveesti lisättävää!
Miksi ne väkiluvusta huolehtivat ei jätä itseään lapsettomaksi. Olisi se silloin sanojensa takana seisomista.
Yleensä näillä palstoilla ollaan vahvasti jotain mieltä mutta kun asiaa tarkastellaa lähemmin niin tulee sitä mutta mutta juttua.
Esimerkiksi juuri tämä "luonto karsii ja pitää väkilukua yllä" jos näin ajattelee ei voi myös itsekkään hakea hoitoa. Silloin sairaudet on luonnon tapa karsia.
Mutta täällä ei yleensä kyetä ajattelemaan kovinkaan pitkälle tai laajasti.
On hieno huomata että muuta omilla aivoilla ajattelava tänne mahtuu myös
Hedelmöityshoitoja ottaviltakin odottas sitä omilla aivoilla ajattelua. Mutta ei voi kauhalla vaatia ku on lusikalla annettu.
Peesailen ap:tä täs asias.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huhuh:Alkuperäinen kirjoittaja takaa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Kuinka moni teistä lapsettomuushoitojen vastustajista on sellaisia, että olette tulleet helposti raskaaksi? Silloin kun on helppo vastustaa hoitoja, kun itte saa lapsia tuosta noin vain...
En ole saanut lastani helposti, silti olen hedelmöityshoitoja vastaan.
Joillakin katsos on asioista vankkoja mielipiteitä, eikä kaikessa ajatella omaa napaa.
no kerro nyt tyhmillekin että miten se on omannavan ajattelemista jos hankkii hoidolla lapsia?
Mulla ei oo siihen tarvetta niin en ymmärrä mitä itsekstä siinä on.
Pitäisikö kaikki hedelmöityshoidoilla alkunsasaaneet lapset lopettaa? Tai sanoa että sinä olet itsekkyydestä syntynyt.
Yhtälailla sinun lapsi on itsekkyydestä syntynyt. Kuka sen pakotti tekemään?
Alkuperäinen kirjoittaja huhuh:Alkuperäinen kirjoittaja takaa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Kuinka moni teistä lapsettomuushoitojen vastustajista on sellaisia, että olette tulleet helposti raskaaksi? Silloin kun on helppo vastustaa hoitoja, kun itte saa lapsia tuosta noin vain...
En ole saanut lastani helposti, silti olen hedelmöityshoitoja vastaan.
Joillakin katsos on asioista vankkoja mielipiteitä, eikä kaikessa ajatella omaa napaa.
no kerro nyt tyhmillekin että miten se on omannavan ajattelemista jos hankkii hoidolla lapsia?
Mulla ei oo siihen tarvetta niin en ymmärrä mitä itsekstä siinä on.
Pitäisikö kaikki hedelmöityshoidoilla alkunsasaaneet lapset lopettaa? Tai sanoa että sinä olet itsekkyydestä syntynyt.
Yhtälailla sinun lapsi on itsekkyydestä syntynyt. Kuka sen pakotti tekemään?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatikki mamoilee:Et vai?
En, minulla on erittäin hyvät käytöstavat. Ellei ärsytetä.
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja surullista:Niin ja jos sairastuu syöpään niin ehkäpä se tarkoittaa sitä että sun pitää kuolla nyt? Ei hoitoja tarvita.
Lakkautetaan lääkärit samantien.
Syöpä on luonnollinen asia, ja sairauksien hoitaminen on luonnollista.
Lapsien tekeminen laboratoriossa on luonnotonta ja silkkaa paskaa, joka ei hyödytä ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Niin no joo... lähinnä pointti olikin siinä että kolmen vuoden jälkeen raskauduin kuitenkin. Että jos tuollaisia "merkkejä" pitää seurata, niin silloinhan mulla ei tavallaan olis ollut oikeutta raskautua. Ja ehkäisyllä olis varmistanut sen että ei sitten vahingossakaan raskaudu.
Ei se aika siihen vaikuta, jos kykenit saamaan lapsen, niin se on ihan sama tulitko raskaaksi viikon yrittämisen jälkeen vai 5 vuoden. Kuitenkin kehosi sai sen aikaan, joten vauvalla on potentiaaliset mahdollisuudet olla ok.
Veikkaan että "keinolapset" tulevat aikanaa kärsimään suurista terveysongelmista, ja varmasti lapsettomuudesta. Tai ainakin saavat vammaisia jälkeläisiä. Aika näyttää. Hehän ovat kuitenkin "luonnon"oikkuja joiden ei olisi ollut tarkoitus edes syntyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Biologi pitkän kaavan mukaan:Onpas taas asiantuntijoita liikkeellä pilvin pimein. Mielipiteeseensä on toki jokaisella pyhä oikeus, mutta lakatkaapas perustelemasta niitä kantojanne yleismaailmallisilla suureilla. Joku jo aiemmin kommentoikin, että jako "luonnollisuuteen" ja "luonnottomuuteen" on ihan subjektiivinen. Keinohedelmöitettyjä lapsia ei "tehdä pipetillä", kyllä siihen ihan vanhat kunnon siittiö ja munasolu tarvitaan. Biologia on biologiaa, ja liikakansoituksen kannalta kai jokainen tapa tehdä biologinen jälkeläinen on sitten itsekäs. Vai vedettäisiinkö raja sitten lapsilukuun? Jos kaksi ihmistä tekee yhden lapsen, väki vähenee. Syyllistettäisiinkö sitten suurperheitä vaihteeksi? Ja ketjun avaajalle, joka panee rajan sairauksien hoitoon joka on "inhimillistä" vaikka olisikin "luonnotonta": hetteiköllä kuljet...lapsettomuuden syy on usein sairaus, vaikka tulehdus esimerkiksi. Ja jos syy on "selittämätön", on se sitä vain siksi että me emme tunne sitä vielä. On kovin rohkeaa ja tarkalleen ottaen ihan tarkempaa tarkastelua kestämätöntä väittää että tällaisia ihmisiä ei ole tarkoitettukaan lisääntymään. On näissä väkiluvun rajoittajissa sitäkin koulukuntaa, joiden mielestä esimerkiksi rokote AIDSiin olisi vihonviimeinen typeryys. Ja heissä aina ärsyttää se sama asia kuin tässäkin avauksessa, eli että karsiminen aletaan aina jostain muualta kuin omasta laumasta. Parempi uskottavuus asiassa syntyisi jos olisi valmis ensin marssittamaan sen oman leegionsa saunan taakse globaalin edun nimissä.
Kiinnostavaa on myös huomata miten laajalti on levinnyt varma tietoisuus siitä, mihin luonto pyrkii ja millä keinoilla. Ammattini puolesta minulle on valitettavan tutuksi tulleet vain lukuisat asiaa koskevat teoriat, mutta ei sieltä vielä mikään perimmäinen muuttumaton totuus ole ilmennyt. Tuohonkin "luonnollisuuteen": tiesittekös te luomuilijat muunmuassa sitä, että koko istukkasysteemiä ei ilmeisesti olisi olemassa ilman virusten väliintuloa? Saattaa vaikuttaa aika luonnottomalta tavalta tehdä jälkeläisiä jos itse nyt sattuu lisääntymään jakaantumalla. (Ehkä ameeboilla on kuin onkin asiasta mielipide).
Vaan mitäpä sitä uskovaisille saarnaamaan. Jostakin se oma paremmuus on kaivettava, maailma voi olla aika tuulinen paikka jos on pakko myöntää että sokeina me täällä kaikki vaellamme. Henkilökohtaisesti väittäisin että on sitä pahempaakin kun käyttää aikaa ja voimavaroja siihen, että näkee pikku tähtien tuikkivan vastasyntyneen silmissä, avustettuna lääketieteen keinoin tai ei. Sama mahdollisuus heissä kaikissa, ehkä joku näistä "luonnottomista" vielä jonakin päivänä valottaa meille biologiasta asioita, joista emme ole edes hajun alulla. Sitä se on, elämä. Sitä joko kunnioittaa ja rakastaa tai sitten ei.
Alkuperäinen kirjoittaja täh..:ja keuhkosyöpä? eiks ne pitäis jättää tupakoitsijoilta hoitamatta? koska itse sen aiheuttaneet?!
myös lapsettomuuden taustalla voi olla sairaus? oletko sen ottanut huomioon? ja itse sanoita että sairauksien hoitaminen on luonnollista..
en voi käsittää näitä keskusteluja.
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Niin no joo... lähinnä pointti olikin siinä että kolmen vuoden jälkeen raskauduin kuitenkin. Että jos tuollaisia "merkkejä" pitää seurata, niin silloinhan mulla ei tavallaan olis ollut oikeutta raskautua. Ja ehkäisyllä olis varmistanut sen että ei sitten vahingossakaan raskaudu.
Ei se aika siihen vaikuta, jos kykenit saamaan lapsen, niin se on ihan sama tulitko raskaaksi viikon yrittämisen jälkeen vai 5 vuoden. Kuitenkin kehosi sai sen aikaan, joten vauvalla on potentiaaliset mahdollisuudet olla ok.
Veikkaan että "keinolapset" tulevat aikanaa kärsimään suurista terveysongelmista, ja varmasti lapsettomuudesta. Tai ainakin saavat vammaisia jälkeläisiä. Aika näyttää. Hehän ovat kuitenkin "luonnon"oikkuja joiden ei olisi ollut tarkoitus edes syntyä.
Sää oot kyllä sitten niin perkeleen tyhymä kun saapas! :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eri asia on parantaa sairaus, kuin omasta itsekkyydestä väkisin hedelmöittää lapsi alulle, ja liikakansoittaa planeetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja täh..:ja keuhkosyöpä? eiks ne pitäis jättää tupakoitsijoilta hoitamatta? koska itse sen aiheuttaneet?!
myös lapsettomuuden taustalla voi olla sairaus? oletko sen ottanut huomioon? ja itse sanoita että sairauksien hoitaminen on luonnollista..
Mun mummolla oli maksasyöpä vaikkei koskaan juonu viinaa.
Millä sä todistat että tupakointi aiheutti jonkun ihmisen keuhkosyövän? Et millään, sitä on tupakoimattomillakin.
En nyt käsitä mitä ajat takaa, tottakai sairaita pitää hoitaa.
Lapsettomuus sitävastoin ei ole sairaus.
Alkuperäinen kirjoittaja huomio:ovat niin laput silmillä asian suhteen että etiikka on vallan hämärtynyt itsekkyyden edessä. Ja koska hoidot on suurta bisnestä kukaan ei näitä "haluun haluun , tänne heti"-ihmisiä haastattele vaan hoidot aloitetaan heti kun rahat on tiskissä. Sitten itketään kun tsunami lyö thaimaan rannoille ja eurooppalaisia kuolee.. Se On elämää, kun ihmiset ei pallolla vähene MEIDÄN takia niin luonto kapinoi ja VÄHENTÄÄ väkisin! ettekö hemmetin daijut sitä ymmärrä?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja täh..:ja keuhkosyöpä? eiks ne pitäis jättää tupakoitsijoilta hoitamatta? koska itse sen aiheuttaneet?!
Mun mummolla oli maksasyöpä vaikkei koskaan juonu viinaa.
Millä sä todistat että tupakointi aiheutti jonkun ihmisen keuhkosyövän? Et millään, sitä on tupakoimattomillakin.
En nyt käsitä mitä ajat takaa, tottakai sairaita pitää hoitaa.
Lapsettomuus sitävastoin ei ole sairaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Lunatic:Lapsettomuus sitävastoin ei ole sairaus
tässäpä tämän ketjun aloittajan sanoma kiteytyi. turha sitä on verrata syöpään, flunssaan, sairauksiin ylipäätään, koska se ei ole sairaus.
Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:Tässä ketjussa olisi varsin riittävät aiheet banniin melkoisista kunnianloukkauksista. Ja kaikella kohtuudella.
Alkuperäinen kirjoittaja huomio:ovat niin laput silmillä asian suhteen että etiikka on vallan hämärtynyt itsekkyyden edessä. Ja koska hoidot on suurta bisnestä kukaan ei näitä "haluun haluun , tänne heti"-ihmisiä haastattele vaan hoidot aloitetaan heti kun rahat on tiskissä. Sitten itketään kun tsunami lyö thaimaan rannoille ja eurooppalaisia kuolee.. Se On elämää, kun ihmiset ei pallolla vähene MEIDÄN takia niin luonto kapinoi ja VÄHENTÄÄ väkisin! ettekö hemmetin daijut sitä ymmärrä?
Alkuperäinen kirjoittaja täh..:öö.. monet tieteelliset tutkimukset osoittaa kauhosyövän tulevan tupakasta.
vain pienellä prosentilla se johtuu muusta.
Eihän raskauskaan ole sairaus, eli neuvola kontrollit pois vaan..
tältä kuulostat.