Jos ei voi saada lapsia luonnollisesti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
M

mie

Vieras
.. niin eikö se ole joku merkki siitä että ehkä niin ei ole vain tarkoitettu? Pelastetaan maapallo liikakansoittumiselta ja vaikka adoptoidaan niitä lapsia, maailmassa kun on miljoonia lapsia vailla kotia ja vanhempia!

Samaa mieltä.
Ikävää että lapsia tehtaillaan väkisin lisää niille, joiden ei ole tarkoitus niitä yhdessä saada. Laitetaan väkisin siittiö munasoluun, joka hylkii sitä.

No kuulostaa raakalta.. mutta voihan siinä joku tarkotus ollakin. Jos oikein pitkälle mennään niin voidaan ajatella, että joko he (jotka ei siis lapsia voi saada) olisivat epäkelpoja vanhemmiksi tai sitten he ovat juuri niitä ihania ja vahvoja ihmisiä, jotka pystyvät ja haluavat auttaa sellaisia lapsia, joilla ei ole omia vanhempia.
Aina mä uskon, että kaikella on tarkotuksensa. Mutta tämä kuulostaa varmasti sellaisen korvaan kamalalta, joka kyseisenlaisessa tilanteessa joutuu olemaan/ on.

Niin ja jos sairastuu syöpään niin ehkäpä se tarkoittaa sitä että sun pitää kuolla nyt? Ei hoitoja tarvita.

Lakkautetaan lääkärit samantien.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Onhan se ehkä noinkin. Mutta sanoppa tuo sellaiselle joka toivoo hartaasti omaa biologista lasta...

Miksei se adoptiolapsi voisi olla aivan yhtä ihana? Onko sellainen lapsi sittenkin kakkoslaatua biologiseen verrattuna....

Alkuperäinen kirjoittaja surullista:
Niin ja jos sairastuu syöpään niin ehkäpä se tarkoittaa sitä että sun pitää kuolla nyt? Ei hoitoja tarvita.

Syöpä on luonnollinen asia, ja sairauksien hoitaminen on luonnollista.
Lapsien tekeminen laboratoriossa on luonnotonta ja silkkaa paskaa, joka ei hyödytä ketään.

Eri asia on parantaa sairaus, kuin omasta itsekkyydestä väkisin hedelmöittää lapsi alulle, ja liikakansoittaa planeetta.

Hyvä kysymys, itsäni myös koskettaa. Asiaa jonkin verran tuli ajateltua kun hoitoihin suunnattiin. Onneksi hoidoista tuli niin kammottavat olot, että päädyttiin adoptioon. Parempaa ei oltaisi itse osattu tehdä!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Syöpä on luonnollinen asia, ja sairauksien hoitaminen on luonnollista.
Lapsien tekeminen laboratoriossa on luonnotonta ja silkkaa paskaa, joka ei hyödytä ketään.

No hyödyttäähän se niitä biovanhempia!
Ja eihän niitä lapsia missään labrassa aina tehdä,ootko tietonen esim inseminaatiosta...?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Onhan se ehkä noinkin. Mutta sanoppa tuo sellaiselle joka toivoo hartaasti omaa biologista lasta...

Miksei se adoptiolapsi voisi olla aivan yhtä ihana? Onko sellainen lapsi sittenkin kakkoslaatua biologiseen verrattuna....

Tottakai se adoptiolapsi voisi olla aivan yhtä ihana. Mutta biologia on jotain mitä ei voi järkeistää. Meidät on luotu lisääntymään ja se tarve on voimakas.

Ja siis minä itse EN olis päätynyt hoitoihin jos en olis tullut raskaaksi. Mä kun uskon niin voimakkaasti kohtaloon. Mutta ymmärrän kyllä heitä jotka hoitoihin päätyvät.

.. niin eikö se ole joku merkki siitä että ehkä niin ei ole vain tarkoitettu? Pelastetaan maapallo liikakansoittumiselta ja vaikka adoptoidaan niitä lapsia, maailmassa kun on miljoonia lapsia vailla kotia ja vanhempia!

Sulla on ilmeisesti omia lapsia? Entä jos joku heistä kärsii aikanaan lapsettomuudesta? Oletko silloin yhtä suoraselkäisenä sanojesi takana? Mitä jos hän ei halua adoptoida? Jos hän menee hedelmöityshoitoihin, oletko tukena vai käännätkö selkäsi?

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Ja eihän niitä lapsia missään labrassa aina tehdä,ootko tietonen esim inseminaatiosta...?

No mikäs se sellanen on? Ei kuulosta luonnolliselta. :x

No olepa hyvä ja tule sanomaan mun ja monen muun lapselle että tää on silkkaa paskaa eikä tule ikinä hyödyttämään ketään!

Se menee sitten niin,että ne joilla on vehkeet kunnossa on oikeus tehdä vaikka 10 mukulaa ja ylikansoittaa planeetta.Onpas taas mielipiteitä,pöljää sakkia!

Alkuperäinen kirjoittaja Muutama kysymys:

Sulla on ilmeisesti omia lapsia? Entä jos joku heistä kärsii aikanaan lapsettomuudesta? Oletko silloin yhtä suoraselkäisenä sanojesi takana? Mitä jos hän ei halua adoptoida? Jos hän menee hedelmöityshoitoihin, oletko tukena vai käännätkö selkäsi?

Siihen on tarkoituksensa jos joku heistä "kärsii" lapsettomuudesta. Toivottavasti olen kasvattunut heidät kunnioittamaan itseään ja muita, suojelemaan luontoa jne. Jos joku heistä menee hoitoihin, hän menee sitten.

=) Kyllä mun lapsi ainakin tulee tietämään mitä ajattelen hedelmöityshoidoista. Enkä millään voi uskoa että se alentuisi moiseen käytökseen. Opetan hänet kunnioittamaan luonnonlakeja.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
No kuulostaa raakalta.. mutta voihan siinä joku tarkotus ollakin. Jos oikein pitkälle mennään niin voidaan ajatella, että joko he (jotka ei siis lapsia voi saada) olisivat epäkelpoja vanhemmiksi tai sitten he ovat juuri niitä ihania ja vahvoja ihmisiä, jotka pystyvät ja haluavat auttaa sellaisia lapsia, joilla ei ole omia vanhempia.
Aina mä uskon, että kaikella on tarkotuksensa. Mutta tämä kuulostaa varmasti sellaisen korvaan kamalalta, joka kyseisenlaisessa tilanteessa joutuu olemaan/ on.

Toi kuulostaa kuule ihan kamalalta lähes kaikkien korvaan!
Olisitte enemmän huolissanne niistä lapsista jotka syntyvät perheisiin joissa vanhempien rahkeet eivät riitä edes aikuisuuteen, vanhemmuudesta puhumattakaan. Mikä tarkoitus oli sillä että esim. minun piti syntyä kahden epäkypsän hulttion lapseksi ja maksaa siitä hintana lapsuus jota ei koskaan ollut?
En ikinä syyllistäisi omaa biologista lasta haluavia ihmisiä jollain helkutin kohtalolla! Sori vaan, mutta tulee mieleen jotkut hihhulit jotka näkevät yläkerran ukon johdatusta joka asiassa. Korvauksena menetetystä lapsuudesta hankin omia lapsia niin paljon että munajohtimet vaan soi!
Meillä ainakin riittää syliä ja sydäntä myös "toisten" lapsille, niin että kun pesä joskus vähän tyhjenee- Tervetuloa sijaislapset!

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:

No mikäs se sellanen on? Ei kuulosta luonnolliselta. :x

Ehkä kannattais vaikka googlettaa ensin ja puhua sitte vasta asiasta josta ei näköjään tiedä!
:headwall:

Siihen on tarkoituksensa jos joku heistä "kärsii" lapsettomuudesta. Toivottavasti olen kasvattunut heidät kunnioittamaan itseään ja muita, suojelemaan luontoa jne. Jos joku heistä menee hoitoihin, hän menee sitten.

Jaa'a. Tähän en osaa sanoa enää mitään muuta kuin että onnea elämääsi.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Ehkä kannattais vaikka googlettaa ensin ja puhua sitte vasta asiasta josta ei näköjään tiedä!

Oijoi, se on varmaan hyvin hyvin luonnollista jos liittyy hedelmöityshoitoihin.
Googleta sinä pääs.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä