A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:mä luulen että sulle itsellesi olisi helpompaa erota miehestäsi, muuttaa erilleen, saisit koota omia ajatuksia. Et sinä vastausta täältä kysyisi jos et olisi miettinyt eroamoneen kertaan.
Annat nyt aikaa itsellesi niin kyllä se elämä siitä vielä paremmaksi muuttuu!
Jos kerran kirjoitat tuossa kysymysmerkin kanssa että onko miehesi täydellinenpsykopaatti, niin minä kannatan eroa!!!
Joo. Totta. Olen miettinyt että olisiko helpompi olla jos ei näkisi miestä ollenkaan pitkään pitkään aikaan. Ehkä pystyisi joskus saamaan ajatusten tasolla jotain järkeä kaikkeen.
Niitä tunteita kun kuitenkin on. Välillä tuntuu ihan hyvältäkin yhdessä, mut sitten taas tulee kaikki mieleen ja kaikki mitä on muuttuu valheelliseksi.
Jotenkin kuvittelin että ajan kanssa ehkä kipu helpottais ja pystyis unohtamaan. (ajattelin nimenomaan että pystyisi unohtamaan, en missään vaiheessa ole tainnut edes ajatella että pystyisin antamaan anteeksi ) ja jos unohtaisi niin ehkä sitten jossain vaiheessa taas alkaisi jonkinverran luottamaan, mutta niinku joku kirjoitti tuolla aiemmin et "Luottamuksen voi joskus ansaita takaisin, mutta tyota, tahtoa ja uskoa se vaatii"
Jos toisella ei ole mitään tarvetta tai tahtoa sitä luottamusta saavuttaa takaisin (ihmettelee korkeintaan välillä että miksi en luota?
ja ainoa "työ" mitä on tehnyt luottamuksen saamiseksi takaisin on tyhjät puheet! Niin mitä mahdollisuuksia silloin muka on?
ja uskoa ei mulla ole tippaakaan jäljellä, miksi olisi?
Joo. Olenko vastaamassa itse omaan kysymykseeni? Ehkäpä.. Ei tästä suhteesta ainakaan taida enää mitään tulla.
V*tuttaa vaan että miksi piti mennä luottamaan? Ei mikään sattuisi ihan niin lujaa jos olisin pitänyt sen alkuperäisen oletukseni et kaikki ihmiset on pohjimmiltaan pahoja, eikä oo mitään syytä luottaa kehenkään muuhun kuin itseensä ja siihenkin vain toisinaan. :headwall: