Jos ei osaa englantia ja on ulkomailla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
..mitä hyödyttää puhua suomen kieltä? Tai niinkuin itänaapurin ihmiset HUUTAA omalla kielellään, jos toiset ei ymmärrä.

Tuli tuosta Sukarista mieleen. Kun hän ei puhu englantia, niin sitkeesti puhuu suomea vaan. En ymmärrä.

Joo venäläiset on kyllä... ja sitten jos ilmaiset ettet ymmärrä venäjää, niin sitten ne puhuu sitä venäjää vähän kovempaa, josko sitten ymmärtäisit paremmin. Ne govoryu po russki...

Siis täh?? Se Sukarin mukana ollut tyyppihän toimi tulkkina. Mun mielestä ihan fiksua jos pitää asioita hoitaa eikä itse osaa kieltä,niin käyttää sitten reilusti tulkkia eikä esitä ymmärtävänsä. Vältytään molemminpuolisilta väärinkäsityksiltä.

Mutta siis joo,se on ihan naurettavaa/tyhmää kun just esim itänaapurin tyypit huutaa omalla kielellään.. ei,mulla ei ole kuulossa vikaa,en vaan ymmärrä venäjää..

[QUOTE="vieras";25793097]Siis täh?? Se Sukarin mukana ollut tyyppihän toimi tulkkina. Mun mielestä ihan fiksua jos pitää asioita hoitaa eikä itse osaa kieltä,niin käyttää sitten reilusti tulkkia eikä esitä ymmärtävänsä. Vältytään molemminpuolisilta väärinkäsityksiltä.

Mutta siis joo,se on ihan naurettavaa/tyhmää kun just esim itänaapurin tyypit huutaa omalla kielellään.. ei,mulla ei ole kuulossa vikaa,en vaan ymmärrä venäjää..[/QUOTE]

Katusoittajalle Sukari ainakin puhu suomea.

Uusimmat

Yhteistyössä