A
a.p
Vieras
[QUOTE="vieras";22187200]ihan samaa paskaa oot itsekin kun heti lähdet kostolinjalle .[/QUOTE]
Hyvä!
Hyvä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ok mä olen mulkku kun mua ei päästetty bussiin...ihan sama.
Jatkan kaikkien päästämistä ja otan paskan vastaa hiljaa nieleskellen.![]()
Öh... En vissiin missään vaiheessa kirjoittanut mitään tuollaista?
Hmm jospa seuraavalla kerralla kun normaalisti päästäisin hänet (mitä hänkin olettaa) jäänkin sinne bussiin ja hän tajuaakin asian. (jos siis kyse siitä ettei hoksaa) niin ehkä tästä hoksaa. Jos hän uskaltautuu sanomaan niin sanon että "toki, mutta toivon sinunkin ensi kerralla päästävän meidät kun jäät seuraavalla."
Olisko tämä hyvä lähestymistapa?
No olen ehkä 4-5 kertaa sanonut hänelle että voidaan jäädä tässä kun me asutaan seuraavan pysäkin päässä. Vastaukseksi olen saanut "jaa".
Niin se ei varmaan tiennyt että vauvat itkee kun oli jo päässy unohtumaan. Parempi antaa vastasyntyneen huutaa ulkona odotellen kun häiritä arvon matkustajia?
Kommenttien perusteella siis kenenkään ei kannata muita auttaa. Suomalaisuus kunniaan ja kaikki käytöstavat helvettiin. Toista ei täällä ajatella. PISTE!
Ja mä olen paha ihminen kun en enää jaksa sittten häntäkään päästää?!
öö..ok
No jos on suht lämmin päivä, niin kyllä. Miksi kiusata bussilastillista ihmisiä tietentahtoen.
Ja alkuperäiseen kysymykseen: tämä toinen nainen tuskin edes tajusi, että haluaisit hänen poistuvan bussista. Hänen mielestään ehkä sinne olisi hyvinkin mahtunut kolmannet rattaat, joten saattoi ihmetellä, että mitä sinä siinä vain mulkoilet, etkä tule kyytiin.
Ai joutuuko jossain maksamaan lastenvaunujen kanssa matkustamisesta? Onpahan ihme touhua..
Mutta vastaus kysymykseen: Jään pois. Vois kyllä antaa ihan uuden näkökulman asiaan jos joutuisin maksamaan siitä matkustamisesta.
Mut kun siinä ei kysellä matkustajien mielipiteitä vaan kuskeilla on säännöt monetko rattaat saa ottaa kyytiin. Jotkut matkustajat on ihan tietoisia kyllä näistä säännöistä eikä siksi tunge ylimääräisiä kyytiin.
Vie aikaa jos bussikuski joutuu odottamaan etuovesta saapuneiden matkiustajien jälkeen että se lastenvaunujen kanssa liikkunut kömpii ruuhkaisen bussin läpi maksamaan ja sitten vielä palaa takaisin vaunujensa luo ennen kuin bussi saa lähteä liikkeelle.