Mies saa mennä menoihinsa, mutta ymmärrän kyllä tuota naistakin, varsinkin jos asuvat maantasalla. Voi oikeasti olla pelottavaa asua maantasokerroksessa, koettu on ja kyllä siellä välillä yön pimeinä tunteina tuli kaikki kauheudet mieleen.
Kai se voi pelottavaa olla, itse en vaan osaa pelätä.
Me asutaan maan tasalla, mies on usein öisin töissä ja tulee kotiin vaihtelevina aikoina. Yleensä en edes herää siihen, kun ovi kolahtaa. Luotan siihen, että herään jos joku tulee oven läpi tai ikkunan läpi :snotty:. Itse asiassa heräsin kerran, kun mies oli jättänyt avaimet kotiin ja yritti ikkunan kautta saada takaovea auki metallilangan avulla, kun ei halunnut herättää mua. Haloo, ihan kuin en mielummin heräisi siihen kun mies soittaa tai koputtaa makkarin ikkunaan, sen sijaan että herään siihen kun kuulen jonkun yrittävän murtautua ikkunan kautta sisään!!!
Tiedän, että mieheni tuskin heräisi vaikka joku purkaisi seinät ympäriltä
eli sinänsä miehen kotonaolo ei juurikaan turvallisuutta lisäisi...ne unenlahjat nääs.
Kun meille aikoinaan, kerrostalossa asuessa, tuli kutsumaton vieras ovesta sisään niin MINÄ heräsin siihen. Minä menin olkkariin katsomaan, totesin ulko-oven olevan auki, tsekkasin keittiön, kylppärin ja parvekkeen, ja vasta sitten kävin herättämässä miehen joka nukkui kuin tukki :xmas:. Ja sain muuten aikamoiset huudot siitä
, tajuan tietty itsekin että tuossa tilanteessa ei ollut fiksua toimia kuten toimin, mutku se tuntui silloin keskellä yötä unenpöpperössä ihan hyvältä ajatukselta.