Jos aikuinen nainen ei osaa nukkua kun puoliso ei ole kotona

niin pitääkö puolison teidän mielestänne suostua siihen, ettei hän ikinä mene baariin, poikien kanssa jääkiekko/formula/tms reissuille, työpaikan pikkujouluihin, tms?

Minä oon sitä mieltä että aikuinen nainen joko valvokoon tai opetelkoon nukkumaan itse :snotty: mutta mies saa mennä jos haluaa.
 
"vieras"
Jos aikuinen nainen ei osaa nukkua yksin niin silloin kyseessä ei ole aikuinen nainen vaan jollain tapaa henkisesti häiriintynyt yksilö josta miehen kuin miehen kannattaa pysytellä kaukana koska tuo on ongelmista todellakin vasta alkua, ne paljon pahemmat tulevat sitten pidemmän ajan kuluessa. Näin neuvon ja tulen neuvomaan joka ikistä miestä joka tuollaisen naisen matkaan on harhautunut tai harhautumassa.
 
kommentoora
Mä en osaa nukkua. Tai ainakin nukun tosi huonosti ja kevyesti. Odotan koska tulee taksin valot pihaan. Mutta kun mies on töissäpoissa toisella paikkakunnalla nukun kuin tukki kun TIEDÄN että ei tule kotiin.
Mutta mun nukkumiseni ei toki vaikuta miehen menoihin. Mutta mies myös tietää sen että mä olen kun pystyyn nostettu puuro valvotun yön jälkeen eli ei odota krapula-ymmärrystä ihan hirveesti.
 
Minä en haluaisi olla sellaisen naisen mies, tai sellaisen miehen vaimo, joka ei koskaan voisi mennä mihinkään, koskei hänen kumppaninsa haluaisi häntä mihinkään laskea.
Itse kyllä kykenen nukkumaan, joskin ehkä miehen ollessa pikkujouluissa tai vastaavissa riennoissa on uneni ohuempaa, koiranunta, jonka läpi odotan oven kolahdusta.
Muttei tulisi mieleenkään estää miestä siksi menemästä. Ja mistään tyhjän sängyn syndromasta en kärsi. Jos mies on yön yli reissussa, tai poissa pidempäänkin- nautin yksinoikeudestani sänkyyn.
 
"miikkis"
[QUOTE="vieras";23817827]Jos aikuinen nainen ei osaa nukkua yksin niin silloin kyseessä ei ole aikuinen nainen vaan jollain tapaa henkisesti häiriintynyt yksilö josta miehen kuin miehen kannattaa pysytellä kaukana koska tuo on ongelmista todellakin vasta alkua, ne paljon pahemmat tulevat sitten pidemmän ajan kuluessa. Näin neuvon ja tulen neuvomaan joka ikistä miestä joka tuollaisen naisen matkaan on harhautunut tai harhautumassa.[/QUOTE]


Tätä se minunkin mieheni sanoo :D
Matkassa on kuitenkin pysynyt, eikä ole menossa minnekään, vaikka en kovin hyvin yksin osaakaan nukkua.
 
Mies saa mennä menoihinsa, mutta ymmärrän kyllä tuota naistakin, varsinkin jos asuvat maantasalla. Voi oikeasti olla pelottavaa asua maantasokerroksessa, koettu on ja kyllä siellä välillä yön pimeinä tunteina tuli kaikki kauheudet mieleen.
 
Mies saa mennä menoihinsa, mutta ymmärrän kyllä tuota naistakin, varsinkin jos asuvat maantasalla. Voi oikeasti olla pelottavaa asua maantasokerroksessa, koettu on ja kyllä siellä välillä yön pimeinä tunteina tuli kaikki kauheudet mieleen.
Kai se voi pelottavaa olla, itse en vaan osaa pelätä.

Me asutaan maan tasalla, mies on usein öisin töissä ja tulee kotiin vaihtelevina aikoina. Yleensä en edes herää siihen, kun ovi kolahtaa. Luotan siihen, että herään jos joku tulee oven läpi tai ikkunan läpi :snotty:. Itse asiassa heräsin kerran, kun mies oli jättänyt avaimet kotiin ja yritti ikkunan kautta saada takaovea auki metallilangan avulla, kun ei halunnut herättää mua. Haloo, ihan kuin en mielummin heräisi siihen kun mies soittaa tai koputtaa makkarin ikkunaan, sen sijaan että herään siihen kun kuulen jonkun yrittävän murtautua ikkunan kautta sisään!!!

Tiedän, että mieheni tuskin heräisi vaikka joku purkaisi seinät ympäriltä :D eli sinänsä miehen kotonaolo ei juurikaan turvallisuutta lisäisi...ne unenlahjat nääs.

Kun meille aikoinaan, kerrostalossa asuessa, tuli kutsumaton vieras ovesta sisään niin MINÄ heräsin siihen. Minä menin olkkariin katsomaan, totesin ulko-oven olevan auki, tsekkasin keittiön, kylppärin ja parvekkeen, ja vasta sitten kävin herättämässä miehen joka nukkui kuin tukki :xmas:. Ja sain muuten aikamoiset huudot siitä :D, tajuan tietty itsekin että tuossa tilanteessa ei ollut fiksua toimia kuten toimin, mutku se tuntui silloin keskellä yötä unenpöpperössä ihan hyvältä ajatukselta.
 
-
Mulla oli aiemmin ihan kunnollisia pelkoja kun mies oli poissa. Yleensä nukutaan ovi auki mutta yksin se oli pidettävä kiinni.

Parannuin masennuksesta ja enää tätä pelkoa ei ole ja ovi pysyy auki yksinkin.

Eli mulla oli tosiaan kyse ihan omasta henkisestä ongelmasta tuo :)

Mut ei mulle tullu mieleenkään et mies ei sais olla pois yötä kotoa sen vuoksi. Olen vasta jälkeenpäin kertonut miehelle miten vaikeaa mulla aikanaan oli.
 
Blue
Ois tullu aikamoiset univelat jos oisin valvonut ne ajat kun mies oli maailmanrauhaa turvaamassa ja tienaamassa ruisleipää perheelleen... Joten joo, nainen valvokoon tai opetelkoon nukkumaan, kyllä miehellä on oikeus olla poissa joskus. Nytkin menen yksin sänkyyn nukkumaan, mies Maanpuolustuskorkeakoulun kurssilla. Ja hyvin aion nukkua! :)

Ja me nukutaan maantasossa, omakotitalossa. Mutta onhan mulla mun doberbulli mua ja lapsia ja meidän 12v. koiravanhusta suojelemassa. :heart:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Vieras"
Tuommoinen läheisriippuvuus ja takertuminen on pelottavaa ja suhteelle ajan myötä todella tuhoisaa. Olen aina osannut nukkua ihan hyvin yksinkin, tai oikeastaan olen aina osannut nukkua paljon paremmin, kun olen nukkunut yksin.

Haluaisin taas joskus tulevaisuudessa parisuhteen, mutta en ole ihan varma haluanko luopua mahdollisuudestani nukkua tilavasti. Täytyy kai sitten hankkia ihan julmetun iso parisänky, jos löydän jonkun suostuvaisen, joka haluaa vieressäni toistuvasti nukkua.
 
"Hopping"
Mä nukun levottomasti kun mies on poissa kotoa. Ja erityisen levottomasti nukun, jos odotan sitä yön aikana kotiin...silloin on vähän parempi, jos tiedän että on koko yön poissa (esim. juuri nyt 2 yötä mökillä veljeni polttareissa). Mutta mies saa mennä, tämä on mun ongelma ja aika pieni sellainen. ;)
 
[QUOTE="Vieras";23817983]Tuommoinen läheisriippuvuus ja takertuminen on pelottavaa ja suhteelle ajan myötä todella tuhoisaa. Olen aina osannut nukkua ihan hyvin yksinkin, tai oikeastaan olen aina osannut nukkua paljon paremmin, kun olen nukkunut yksin.

Haluaisin taas joskus tulevaisuudessa parisuhteen, mutta en ole ihan varma haluanko luopua mahdollisuudestani nukkua tilavasti. Täytyy kai sitten hankkia ihan julmetun iso parisänky, jos löydän jonkun suostuvaisen, joka haluaa vieressäni toistuvasti nukkua.[/QUOTE]

edellyttääkö parisuhde samassa vuoteessa nukkumista.
 
"Hopping"
mies oli jättänyt avaimet kotiin ja yritti ikkunan kautta saada takaovea auki metallilangan avulla, kun ei halunnut herättää mua. Haloo, ihan kuin en mielummin heräisi siihen kun mies soittaa tai koputtaa makkarin ikkunaan, sen sijaan että herään siihen kun kuulen jonkun yrittävän murtautua ikkunan kautta sisään!!!
.
EIKÄ!!! Vain miehet voi ajatella näin. Helkutti mikä älynväläys. :D
 
"vieras"
Mä olen myös sitä mieltä että valvokoon sitten, jos ei saa unta. Ymmärrän kyllä että voi olla vaikea nukkua jos on tottunut siihen että toinen on aina kotona, eihän jotkut saa esimerkiksi vieraassa paikassakaan unta, mutta ei puolison menoja sen takia tarvii rajoittaa...
 

Yhteistyössä