jorvi VS. naistenklinikka!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sektiota kauhulla odottava mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omani on kaikki syntyneet naistenklinikalla.Syynä lastenklinikan läheisyys.Vanhempi tyttö kun kiidätettiin sinne sydänongelmien vuoksi.Varmasti kyllä Jorvissakin saa kunnollista hoitoa.

"Ja naistenklinikasta olen kuullut kiireestä ja ruuhkasta että aika usein tosi täyttä" Itse olen 3 kertaa siellä synnyttänyt., enkä koskaan kuullut moisesta...

Mutta asiaan, itse annan 10 pistettä Naistenklinikalle. Ja jos sulla on riskisynnytys niin onhan se Suomen ykköspaikka, joten itse en siis edes harkitsisi muuta paikkaa. Siinä tapauksessa en etenkään Tammisaarta, vaikka muuten hyvää olen paikasta kuullutkin.

NKL on loistava valmius riskisynnytyksiin, omaa luokkaansa. Ja muutenkin olen aina olltuu tyytyväinen, aivan ihana henkilökunta, kaikki hommat ovat toimineet aina moitteettomasti.

Jos synnyttäisin jostain syystä sektiolla, menisin varmaan NKL, lapsen mahdollisten komplikaatioiden vuoksi... Tähän mennessä ei tosin ole ollu kun yksi alatie, sekin sattumalta NKL.

Yhteistyössä