Jortikan koko

  • Viestiketjun aloittaja Himokkaan vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Himokkaan vaimo
Eli tässä seuraa toooosi tärkeä kyssäri! Minkäs kokoinen vehje miehelläsi on?

Mun miehellä on päältä mitattuna pituus 21,5 cm ja tää oli kyllä toooosi tärkeä mittatulos. Ympärysmitta on
15,5 cm. Ukko oli juhlallisen mittaustilaisuuden jälkeen kuin Hangon keksi!

Ja nyt voi kaikki tiukkikset alkaa haukkua mua pervoksi jne. jne. Musta tää oli kuitenki tärkeä tieto ja kait mä sitten saa ns. isoa. Kelepaa, kelepaa!
 
Himokkaan vaimo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2007 klo 17:57 mimmi kirjoitti:
no ei kyl todellakaan ole tullu mieleen mittanauhalla mitata,mut sopivalta on tuntunu.eikä se koko todellakaan seksielämän onnistumista ratkase.
Siis ehdottomasti kantsii mitata, toi on tärkee tieto. Ja tietty koko ei oo ainut tärkeä asia, taitoakin tarvitaan, mut kyllä kokokin merkitsee aikaste paljon.
 
Yhdessä oltu jo 15v. enkä oikeasti koskaan ole ollut kiinnostunut mittamaan mieheni penistä :)

Mielestäni se on juuri minulle tehty, yhtään pidempi ei saisi olla ja paksuuskin juuri sopiva ;)

Joka ilta jaksamme vain haluta toisiamme :hug:
 
Miekkonen
Piia, Mahtuuko miehesi sisällesi kokonaan?
Itselläni ei ole moista mahtimelaa vaan sellanen 17 cm tynkä joka ei mahu kokonaan naiseni sisälle. Jään sentin pari ulkopuolelle.
Naisesi on kyllä aika pikkuinen muutenkin..
Ei ole asennosta tai liukkaudesta kiinni homma
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2007 klo 21:53 Miekkonen kirjoitti:
Piia, Mahtuuko miehesi sisällesi kokonaan?
Itselläni ei ole moista mahtimelaa vaan sellanen 17 cm tynkä joka ei mahu kokonaan naiseni sisälle. Jään sentin pari ulkopuolelle.
Naisesi on kyllä aika pikkuinen muutenkin..
Ei ole asennosta tai liukkaudesta kiinni homma

Niin, eihän se naisen emätin ole kuin 10cm suuaukolta kohdunkaulaan. Tokihan se joustaa jonkin verran , mut ei sen peniksen tarvitse kovin suuri olla tuottamaan tyydytystä.

Olen samaa mieltä edell. kanssa ;)
 

Yhteistyössä