Jopas ymmärsi mieskin (heh, vali vali)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Mies valitti etten "koskaan" siivoa.
Ai en vai , mitä hiivattia se kuvittelee mun tekevän kun herrankin tavarat ovat paikoillaan, sukat ei liimaudu lattiaan ja se lattia jopa näkyy :kieh: :kieh:

No nyt sitten jälleen kerran siivosin..... Mies siis kotona... Ja kas herra huomasi, että katos rouva siivoaa :o Mutta hän ihan itse jättää tavaroita milloin mihinkin... Ruokailun jälkeen lasi jää pöydälle, päivän lehti levällään keittiön pöydällä :headwall: :headwall: Ja niin edelleen :headwall:

Yleensä mies on töissä kun mä siivoan, sujuu paaaaljon sutjakammin siivoaminen :whistle:

Jep, Vali vali :xmas: :xmas:
Juu kattelen tuota, ihan olen itse valinnut puolisoni :xmas: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Jätä pariksi viikoksi siivoamatta niin eiköhän huomaa mitä sä oikeasti teet talossa. Tai vaihtoehtosesti siivoat vaan omat jäljet.

Tekis mieli kokeilla, jälleen :kieh:
Kyllä tuo muistaa sitten taas muutaman vuoden :saint: Kuka täällä pääsääntöisesti siivoaa.

Mutta kyllä mieskin siivoaa, kun "hitleri" niin määrää :xmas: :laugh:

Meillä miea oli sitä mieltä, että pesukonehan ne pyykit pesee... Pariin viikkoon en herran pyykkejä koneeseen pistäny, ja kun rupesi ihmettelemään, kun ei ole puhtaita sukkia, käskin mennä kysymään siltä pesukoneelta, joka ne pyykit pesee...

Alkuperäinen kirjoittaja lotta79:
Meillä miea oli sitä mieltä, että pesukonehan ne pyykit pesee... Pariin viikkoon en herran pyykkejä koneeseen pistäny, ja kun rupesi ihmettelemään, kun ei ole puhtaita sukkia, käskin mennä kysymään siltä pesukoneelta, joka ne pyykit pesee...

:laugh:
Aivan loistava veto.

Mä kans aina kun töistä mene kotiin, huudan heti ovelta, että miks *itussa täälä ei ole siivottu, ja että onhan lempiruokani juuri katettu pöytään. Ja sitten ihmettelen suureen ääneen, että onkohan lapsia nyt varmaan hoidettu kunnolla. Sitten menen röhnöttämään sohvalle ja huutelen tasaisin väliajoin "tuo kalja"-huutoja. Sitten illalla alan kerjäämään seksiä.
On se niin mukava olla mies :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Mä kans aina kun töistä mene kotiin, huudan heti ovelta, että miks *itussa täälä ei ole siivottu, ja että onhan lempiruokani juuri katettu pöytään. Ja sitten ihmettelen suureen ääneen, että onkohan lapsia nyt varmaan hoidettu kunnolla. Sitten menen röhnöttämään sohvalle ja huutelen tasaisin väliajoin "tuo kalja"-huutoja. Sitten illalla alan kerjäämään seksiä.

Unohtamatta tietenkään niitä massiivisia ja hirveän hajusia pieruja, mitä päästelet röyhtäyksen ja röhönaurun säestämänä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:

Unohtamatta tietenkään niitä massiivisia ja hirveän hajusia pieruja, mitä päästelet röyhtäyksen ja röhönaurun säestämänä. :D

:D , juu. Ja sit aamulla tietty pitää se kankkusen korjauskalja tulla sänkyyn asti. Ja siitä tää sama litania taas alkaa alusta. :D

No niinpä juuri. Jouduin työttömäksi itse ja niinpä olen kotona kaiket päivät. Minulla ei ole omaa rahaa ja mies tuo kirjaimellisesti leivän pöytään. Söisin kaurapuuroa aamulla, päivällä ja illalla ilman miestä.

Vastapainoksi minulta odotetaankin sitten moitteetonta miehen asunnon puhtaanapitoa. Ja kyllä ärsyttää kun mies heittää joka päivä KAIKKI vaatteensa lattialle, ei edes yritä heittää vaikkapa sohvalle josta ne saisi kyykistelemättä ylös, kaikki roskat pudotetaan lattialle, pöydälle jne. mitään ei viedä roskiin.

Nyt lähdin sisaren hoitoon kun en enää kestänyt.

Aikaisemminkin kun minulla oli työpaikka hoidin suurin osin siivoukset mutten kokonaan. Ja voi sitä tuskaa ja valitusta kun joutui joskus peräti TISKAAMAAN OMAT ASTIANSA!

:laugh: :laugh:

ei nyt ihan kuulu asiaan, mutta valittaako kenenkään muun mies kohtuuttomasti jos on esim. flunssassa... Meillä ainakin herra tekee kuolemaa kun nokka vuotaa...

:D Kyllä vain. On niiiiiiin raatoa , ettei tosikaan :kieh: Mitään ei voisi tehdä

ei nyt ihan kuulu asiaan, mutta valittaako kenenkään muun mies kohtuuttomasti jos on esim. flunssassa... Meillä ainakin herra tekee kuolemaa kun nokka vuotaa...

Todellakin valittaa. Vähänkin kun kolauttaa vaikka kättään oveen niin siitä seuraa suunnilleen vartin valitivaliti ja vielä tunnin verran pitää vähän väliä huokailla, kun jäi kipeäksi.

Omaa tyhmyyttäni myös alkuaikoina ryssin: Mainostin uudelle poikaystävälle (nyk. avomies&lapseni isä) että osaan kyllä ihan itte vaihtaa autoni renkaat... Tyhmyydestä sakotetaan, vieläkin vaihdan ite renkaat... (palvelu pelaisi jos olisi tajunnut 10 v. sitten esittää avutonta...) ON SE NIIN VÄÄRIN...

Yhteistyössä