Jopas oli kiva kommentti mieheltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja grrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Öh...olisikohan tuo 4 vuorokauden matka hieman eri asia kuin parin tunnin elokuvissa käynti tai ravintolaillallinen?

No niinpä!! Peesaan sua tässä ja aikasemmassa vastauksessasi myös. Järkipuhetta.

Ja minä sanon taas, että lukekaa se teksti niin huomaatte, että siinä ei puhuta mistään neljästä vuorokaudesta vaan ylipäätään erosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Mutta ajatella saisit sitäkin että ehkäpä se mies kaipaisi sinua hetkeksi ihan vain itselleen... Ei noin itsekäs saa olla... Että mitä SINÄ haluat, entäs mitä se ISÄ haluaa... ???

Edelleen - vauva on vauva vain hetken. Tietäisi vain turhaa ja typerää lisätyötä minulle jotkut pullot. Pienen vauvan vanhempien ei minusta kuulu ottaa vapaata vauvasta ja tätä mieltä on asiantuntijatkin. Se että jotkut laittaa vauvan hoitoon on minulle ihan sama, mutta minä en laita pientä hoitoon.

Koskahan sinäkin huomaat, että pulloruokitut ja silloin tällöin hoidossa olevat lapset ovat yhtärakkaista vanhemmilleen kuin sinun lapsesi sinulle. Ei äidin rakkaus vähene vaikka aikaa antaisi parisuhteellekin. Lisäksi onkohan monikaan ajatellut ettei täysimetys ja täysin vauvan ehdoilla eläminen tee parempaa äitiä tai ihmelapsia?

Kuten jo aiemminkin totesin niin esikoisemme on pulloruokittu ja kyllä - hän on ihan yhtä rakas kuin imetetyt lapsetkin. Enkä minä kuvittele tekeväni ihmelapsia tai olevani parempi äiti - minä nyt vain satun nauttimaan siitä, että teen asiat näin ja täysimetän. Ikävää, että siitä täysimetyksestä aina pitää syyttää että sillä pyrittäisiin täydellisyyteen. Miksi maailman luonnollisin asia on niin väärin mukamas ja siitä syyllistetään, kun on niin monta muutakin tapaa miten sen voi tehdä. Minä teen sen näin.

Kuten jo aiemminkin totesin niin esikoisemme on pulloruokittu ja kyllä - hän on ihan yhtä rakas kuin imetetyt lapsetkin. Enkä minä kuvittele tekeväni ihmelapsia tai olevani parempi äiti - minä nyt vain satun nauttimaan siitä, että teen asiat näin ja täysimetän. Ikävää, että siitä täysimetyksestä aina pitää syyttää että sillä pyrittäisiin täydellisyyteen. Miksi maailman luonnollisin asia on niin väärin mukamas ja siitä syyllistetään, kun on niin monta muutakin tapaa miten sen voi tehdä. Minä teen sen näin.

Sinä voit kyllä täysimettää, vaikka olisitkin miehesi kanssa kahdenkesken jossain pari kolme tuntia.
Ei kai vauva koko ajan rinnalla ole?
Jokin syy sille on, että miehesi sanoi kuten sanoi. Ja myös miehen tarpeet & toiveet on mun mielestä otettava huomioon parisuhteessa.
P.S. Minäkin täysimetin kuopustani 6½ kk.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies ajatteli teidän parisuhdettanne. Miksi siitä suutuit?

En minä suutu siitä, jos ajattelee parisuhdetta. Mutta kun kerran suoraan sanoo, että pitkä imettäminen on typerää niin se sapettaa. En ole suuttunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Sinä voit kyllä täysimettää, vaikka olisitkin miehesi kanssa kahdenkesken jossain pari kolme tuntia.
Ei kai vauva koko ajan rinnalla ole?
Jokin syy sille on, että miehesi sanoi kuten sanoi. Ja myös miehen tarpeet & toiveet on mun mielestä otettava huomioon parisuhteessa.
P.S. Minäkin täysimetin kuopustani 6½ kk.

Juuri näin.

Alkuperäinen kirjoittaja maria78:
Mutta ajatella saisit sitäkin että ehkäpä se mies kaipaisi sinua hetkeksi ihan vain itselleen... Ei noin itsekäs saa olla... Että mitä SINÄ haluat, entäs mitä se ISÄ haluaa... ???

Näin minäkin ajattelisin. Sinulle on kunnia olla äiti ja unohdat miehesi tarpeet. Myönnän, että syyllistyn tähän itsekkin :ashamed: .

No mut mä ajattelisin vielä tässävaiheessa kun lapsi vasta 5kk et se on lapsen etu ja parasta lapselle.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja maria78:

Näin minäkin ajattelisin. Sinulle on kunnia olla äiti ja unohdat miehesi tarpeet. Myönnän, että syyllistyn tähän itsekkin :ashamed: .

No mut mä ajattelisin vielä tässävaiheessa kun lapsi vasta 5kk et se on lapsen etu ja parasta lapselle.. :whistle:

Minusta se, että ajattelee lapsen parasta ei tarkoita sitä, että unohtaisi miehen tarpeet. Ne ei kai ole toisiaan poissulkevia vaihtoehtoja? Kyllä asiat voi hoitaa vauva-aikana toisinkin eikä aina tarvi raahata vauvaa hoitoon.

Yhteistyössä