Jopas oli kirppiksellä vähän myytäviä tuotteita tarjolla...eipä tosin ollut ostajiakaan.

Pohdin että laitanko vauvanvaatteet myyntiin kirppikselle vai huutikseen ja kyllä mä nyt sen huutiksen kannalle taivuin.

Oli nimittäin niin vähän ostajia liikkeellä kirppiksillä, että saattaisi jopa käydä niin, ettei saisi pöytävuokra katettua.

Huutiksessakaan vaatteet ei varmaan sen nopeampaa liiku, mutta ainakaan sitä kautta ei voi tehdä tappiota, kuten hyllykirpalla.

Ja kuoppasin myös idesn siitä, että olisin lähtenyt huomenna myymään itse livekirppikselle. Ei tosiaan taida kannattaa nyt.
 
Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Pohdin että laitanko vauvanvaatteet myyntiin kirppikselle vai huutikseen ja kyllä mä nyt sen huutiksen kannalle taivuin.

Oli nimittäin niin vähän ostajia liikkeellä kirppiksillä, että saattaisi jopa käydä niin, ettei saisi pöytävuokra katettua.

Huutiksessakaan vaatteet ei varmaan sen nopeampaa liiku, mutta ainakaan sitä kautta ei voi tehdä tappiota, kuten hyllykirpalla.

Ja kuoppasin myös idesn siitä, että olisin lähtenyt huomenna myymään itse livekirppikselle. Ei tosiaan taida kannattaa nyt.
Huomasin saman, ku kävin tänään kirpillä! Kyseinen kirppi kuhisee yleensä väkeä ja pöytiä saa varata viikkoja ennen! Nyt oli tyhjiä pöytiä vaikka millä mitalla. Mutta olipahan hinnat kohillaan :)! Ostin pojille Vikingin kumpparit eurolla! Muuta en sitten löytänytkään.
 
Minulla on parhaillaan pöytä vuokrattuna, joka toinen päivä olen saanut viedä lisää tavaraa myyntiin.

Mutta ei tosiaan ole hinnalla pilattu, pääasia että pääsen eroon vaatteista yms.

Muoks. Lahdessa siis ainakin vielä tällä viikolla käynyt kauppa.
 
Toisilla kirppiksillä näkyy tosiaan olevan tolkuttomasti tyhjiä pöytiä vaikka talvisin ne on ihan täynnä, mut sit kävin viime viikolla monella semmosella jossa en ole ennen käyny ja niillä kävi kyllä semmonen vilske et asiakkaita riitti eikä pahemmin näkyny tyhjiä pöytiä et taitaa olla aika paikkakunta kohtasta
 
Mä kävin siis Turussa muutamalla kirppiksellä, jotta täällä ei nyt näytä ainakaan vaatteet juuri liikkuvan.

Toisaalta tosiaan hinnat oli tosiaan edulliset...siitä on jokunen tovi aikaa, kun olen 0,50? hinnalla ostanut useampia vaatteita, saati että 0,20? hintaan ois saanut ihan uutta vastaavassa kunnossa olevan mekon :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mä kävin siis Turussa muutamalla kirppiksellä, jotta täällä ei nyt näytä ainakaan vaatteet juuri liikkuvan.

Toisaalta tosiaan hinnat oli tosiaan edulliset...siitä on jokunen tovi aikaa, kun olen 0,50? hinnalla ostanut useampia vaatteita, saati että 0,20? hintaan ois saanut ihan uutta vastaavassa kunnossa olevan mekon :eek:
Minullakin oli 0,20-1,00? lähes kaikki lasten vaatteet. Pääasia että kaappiin saadaan tilaa uusille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mä kävin siis Turussa muutamalla kirppiksellä, jotta täällä ei nyt näytä ainakaan vaatteet juuri liikkuvan.

Toisaalta tosiaan hinnat oli tosiaan edulliset...siitä on jokunen tovi aikaa, kun olen 0,50? hinnalla ostanut useampia vaatteita, saati että 0,20? hintaan ois saanut ihan uutta vastaavassa kunnossa olevan mekon :eek:
Minullakin oli 0,20-1,00? lähes kaikki lasten vaatteet. Pääasia että kaappiin saadaan tilaa uusille.
Ja varmasti noilla hinnoin saatkin :)
 

Yhteistyössä