Jopa on myrskyä kupolissa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Vein juuri koululaiset kouluun ja kuuntelin takaisin tullessani musiikkia. Ja jumatsuide, kun ei Hortto Kaaloa voi itkemättä kuunnelle. Pakko ajaa auto metsätien pientareelle ja vollottaa vapautuneesti vähän aikaa.

Viimeksi itkin kiloisen ahvenen vuoksi riemusta. :headwall: Enkä ole raskaana! |O :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Vein juuri koululaiset kouluun ja kuuntelin takaisin tullessani musiikkia. Ja jumatsuide, kun ei Hortto Kaaloa voi itkemättä kuunnelle. Pakko ajaa auto metsätien pientareelle ja vollottaa vapautuneesti vähän aikaa.

Viimeksi itkin kiloisen ahvenen vuoksi riemusta. :headwall: Enkä ole raskaana! |O :D

Hortto Kaalo? Buahaahaa! Eihän tuota ole kuunnellut sitten 80-luvun kukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:
Meidän lasten ope soittaa siinä aina välillä:)

Stasin suosikkibiisi alta 2-vuotiaana oli "Miksi ovet ei aukene meille" :laugh: :laugh:

Ja Mossad tunnisti ja tunnistaa vieläkin erehtymättä kuka laulaa, onko Anneli Sari vai Ellen Hagert tai Feija vai Marko.

Hortto Kaalon kappaleissa on tunnetta.
 
Tu jesty fata ( Gogol Bordellon Madagascar-biisiin ympättynä) olisi ollut täydellinen kappale... Taidan viedä IRAn kerhoon ja mennä laiturille kuuntelemaan lisää mustalaismusiikkia, ihan autenttista. Ja vollottaa silmät päästäni ja siirtyä sitten bluesin ja jazzin kautta johonkin enemmän tässä maailmassa pitävään musiikkiin.

 

Similar threads

O
Viestiä
6
Luettu
2K
A
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä