Jopa 80% saanut sivuvaikutuksia Sikainfluenssarokotteesta Ruotsissa

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu, mutta ilmeisesti sivuvaikutukset olleet lieviä. kaikista rokotteistahan voi tulla sivuvaikutuksia
Ja sivuvaikutus on vaikka lämpöily tai ihan pistospaikan punoitus tai kipu.

Mä olen saanut monesta rokotteesta nuo kaksi viimeistä sivuvaikutusta. Tosin muuten en saanut äsken ottamastani tavallisesti influenssarokotuksesta.
 
juu
Niin ja mitä vaikutuksia mahtaakaan tulla joskus myöhemmin ilmi :/
Vaikeahan niitä varmasti on todistaa rokotuksista johtuneeksi.. menihän siinäkin ennenkuin talidomin tunnustettiin aiheuttaneen epämuodostumat pitkä pitkä aika.
 
qaw
Tämä kai tarkoittaa joillekin varmaa merkkiä siitä että rokotteessa on jotain mätää. Eiköhän se tarkoita ennen kaikkea sitä että se rokote toimii koska elimistön oma puolustusjärjestelmä käynnistyy.
 
Juuri näin
Olen samaa mieltä kuin qaw edellä. Olen aina saanut rokotteista joitain lieviä sivuvaikutuksia, siinä ei ole mitään ihmeellistä tai vaarallista. Eihän se immuunivaste tyhjästä tule, täytyy elimistössä jotakin tapahtua. Tuleehan meille flunssankin yhteydessä toisinaan kuumetta, kyse on suunnilleen samasta asiasta.
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
en ota, annan luonnon hoitaa jos hoidettavaa on. Toki sitä voi jälkikäteen sitten joutua viisastelemaan, jos ottaa tai ei ota..
Mikä kommentti! Et varmaan popsi sitten vitamiinejakaan ehkäistäksesi elimistön puutetiloja tai käytä aspiriinia jos on päänsärkyä.
 
sh
Siis noihan on olleet ihan normaaleita influenssarokotteen sivuvaikutuksia! Kyllä taas media värittelee totuutta ja tekee kärpäsestä härkäsen.
Ymmärtäkää myöskin se, että joku talindomilääke ja virusrokote on kaksi eri asiaa. Talindomissa vaikuttavana aineena oli jokin lääkeaine, influenssarokotteessa virus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Ihan älytöntä ottaa kyllä rokotetta jota ei ole kunnolla tutkittu :(
No ohan se tutkittu. Se perustuu lintuinfluenssarokotteeseen, vain viruskanta on toinen.
Ja possunuharokote sisältää aineita joita ei tavallisessa influenssarokotteessa oo. Liian vähällä tutkimuksella siis rokote laitettu jakeluun jos vasta tänä syksynä on alettu testaamaan. Minä en siis ota sitä edes 1v lapselleni, saati muille. Ei tiedä mitä se aiheuttaa mahdollisesti vuosien päästä.

 

Yhteistyössä