Joo, oltiin hölmöjä mutta onko se mun vika?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sori purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sori purkaus

Vieras
Lopetin pillerit koska oli tarkoitus vaihtaa renkaaseen, kokeilla sopisiko se. Kuitenkin myöhästyin ekasta kierrosta ja se kierto meni keskeytettyä harrastaen, seksiä vältettiin kokonaan otolliseen aikaan. Nyt kuitenkin olen raskaana. Mulla kierto on aina ollut epäsäännöllinen mutta jätettiin vähän pelivaraa eli seksiä ei ollut enää 8 päivää ennen oletettua ovista. Nyt vaan kävi niin et ovis olikin aikaisemmin eli osu sillen et seksistä oli 5 päivää. Elää ne siittiöt näköjään niin kauan :/ Eipä tämä haittaa, lapsi pidetään mutta miehen mielestä on mun vika. Tiesi kyllä keskeytetyn riskit mutta mun vika kun laskin mukamas väärin. Rasittaa vaan tuo vastuun pakoilu. Mä en millään saanut kroppaani ovuloimaan aikaisemmin.

eikö ihmiset vieläkään tajua ett keskeytetty yhdyntä ei oo ehkäisykeino! Luulis et aikuiset ihmiset tajuaa et raskaaksi siinä sit paukahdetaan aika herkästi.

No ei ole yksin sinun vikasi. Pitäisi aikuisen miehen tietää, että aina kun on yhdynnässä naisen kanssa, siinä on riski saattaa nainen raskaaksi.

Nyt unohdat nuo tollaiset syytökset, koska itsekin hyvin tiedät, että yhdessä riskin otitte.

Ja ei sillä varmaan enää tuossa 9 kk:den päästä ole väliä, kenen vika on ollut, kun on uusi ihmisenalku maailmassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö ihmiset vieläkään tajua ett keskeytetty yhdyntä ei oo ehkäisykeino! Luulis et aikuiset ihmiset tajuaa et raskaaksi siinä sit paukahdetaan aika herkästi.

Keskeytetty yhdyntä on ehkäisykeino, tosin ei luotettava

Mutta jos tuollaisia ap:n kaltaisia ihmisiä ei olisi, maailmassa ei olisi paljoa ihmisiä ;)
Koskaan ei voi tarkalleen tietää sitä oviksen ajankohtaa ja keskeytetty ei ole varma ehkäisykeino.

Alkuperäinen kirjoittaja jooh:
Oletteko kortsuista kuullu puhuttavan?

Ei nekään ole 100% ja jotkut merkit hajoaa helpommin kuin toiset. Meillä kortsuvauva on kohta 4-vuotias

Ja jos sellanen hajoaminen tapahtuu, mikä johtuu yleensä omasta virheestä, varoiksi voi sitten ottaa vaikka katumispillerin ellei lasta halua.

Ei nekään ole 100% ja jotkut merkit hajoaa helpommin kuin toiset. Meillä kortsuvauva on kohta 4-vuotias

no aika rynkytystä saa olla jos kortsun saa rikki,ei se niin herkästi rikkoonnu.Ootte vaan vissiin käyttäny liian pientä kumia.

Mä oon kanssa nyt keskeytetyn yhdynnän tuloksena raskaana. Mies vaan naureskeli, kun kuuli, sanoi, että eihän mua päin voi kattoakaan tai puhua vauvoista , kun oon jo raskaana. Ei mullakaan pitänyt ovis olla tuolloin, mutta olipa vain. Ja ikääkin on jo niin, että en edes kuvitellut tulevan helposti raskaaksi.
Mutta eipä haittaa, lapsi on erittäin tervetullut ja iloinen yllätys, vaikka onkin perheen kuudes.

Niin, että kyllä tuo raskautuminen on molempien vastuulla, kun kerran seksiä harrastetaan. Pitää muistaa, että ehkäisystä huolimattakin on aina olemassa se pieni mahdollisuus.

no aika rynkytystä saa olla jos kortsun saa rikki,ei se niin herkästi rikkoonnu.Ootte vaan vissiin käyttäny liian pientä kumia.

Kukka ja mehiläinen hajoaa herkästi

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta :(:

no toi merkki onki ihan paska!

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta :(:

No meillä oli joskus noita, nuukuuksissani ostin ja kyllä yks ainakin rikki meni ja mies sanoi ettei tarvi muutenkaan noita ostaa, ne on tarkoitettu vähän pienemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja sori purkaus:
Lopetin pillerit koska oli tarkoitus vaihtaa renkaaseen, kokeilla sopisiko se. Kuitenkin myöhästyin ekasta kierrosta ja se kierto meni keskeytettyä harrastaen, seksiä vältettiin kokonaan otolliseen aikaan. Nyt kuitenkin olen raskaana. Mulla kierto on aina ollut epäsäännöllinen mutta jätettiin vähän pelivaraa eli seksiä ei ollut enää 8 päivää ennen oletettua ovista. Nyt vaan kävi niin et ovis olikin aikaisemmin eli osu sillen et seksistä oli 5 päivää. Elää ne siittiöt näköjään niin kauan :/ Eipä tämä haittaa, lapsi pidetään mutta miehen mielestä on mun vika. Tiesi kyllä keskeytetyn riskit mutta mun vika kun laskin mukamas väärin. Rasittaa vaan tuo vastuun pakoilu. Mä en millään saanut kroppaani ovuloimaan aikaisemmin.

Se on teidän molempien "vika". Ei pelkästään sun/miehen. kuitenkin olette yhdessä puuhailemassa olleet.

Miks musta tuntuu aina (musta tuntuu, hih) että meillä on liian pieniä kortsuja? Viimeks ostettiin jotain Play merkkisiä kun mainostivat että on helppo pukea. Ja on niiiin tiukkoja että. Luulis ettei ukolla veri kierrä mut ei se sellasta enää miettiny :)
Eikä mun mies mitenkään poikkeuksellisen iso sieltä ole, mun mielestä ihan normaali.

*hävettääkysyä*

Alkuperäinen kirjoittaja toinen hölömö:
Miks musta tuntuu aina (musta tuntuu, hih) että meillä on liian pieniä kortsuja? Viimeks ostettiin jotain Play merkkisiä kun mainostivat että on helppo pukea. Ja on niiiin tiukkoja että. Luulis ettei ukolla veri kierrä mut ei se sellasta enää miettiny :)
Eikä mun mies mitenkään poikkeuksellisen iso sieltä ole, mun mielestä ihan normaali.

*hävettääkysyä*

teillä on liian pieniä.Meillä käytetään safe play,extra safea ja ne on isollekkin vehkeelle helppoja käyttää.

Yhteistyössä