Joo-o. Meillä sit on tainu käydä varkaita...

DRIDELLA
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
16v tehdä rikosilmoitus jostain hikisestä 120 ?, hohhoijaa
sulle se ehkä on hikine raha, meille ei ja sitä paitsi ne oli jumalauta 1vuotiaan tytön rahat!!!
PEESI!!!!PERIAATTEENKIN VUOKSI POLIISILLE!!! JOS JOKU VEIS MEITIN VAUVAN RAHAT NIIN OLIS OKSAT POIS!!!

 
mä etsin tässä kuukauden ajan tuloksetta passiani, olin varma että joku on varastanut sen multa onnelassa. pengoin mielestäni joka paikan moneen kertaan ja vielä veljen avustuksella! viime viikolla olin menossa peruuttaan sen passin ja tilaan uuden kun virkailija sai minut muuttamaan mieltä että jospa se vielä löytyisi niin ei menisi 50e hukkaan... noh, passi löytyi kaks päivää sitten hyllykön takaa jonka olin tarkistanut ainakin kolme kertaa!!!
 
vieras
minä en tekisi rikosilmoitusta jos en olisi täysin varma että tyttö on varastanut rahat. me etsittiin monta viikkoa yhtä kännykkää joka löytyi stereoiden välistä kun muksu oli sen sinne tunkenut. ohut kirjekuori voi helposti pudota hella väliin tai esim jääkaapin alle eikä sitä näe vaikka sieltä katsoisi. kerran siirsin hellaa ja sieltä alta löytyi papereita, lusikoita pikkuleluja ym.
 
vieras
Oliko kuori auki/kiinni? Voiko olla muiden paperien seassa? Mulla kans kadonnut tavaraa, ja omilta/lasten jäljiltä löytynyt, tosin en ketään ole varkaaksi epäillyt vaan omaa huolimattomuutta tai lasten tavarankadotustaitoja. Tänään oli auton avaimet hukassa, epäilin pudottaneeni ne mutta löytyivät tänään tulleen lehti-mainospinon alta. Eli omilta jäljiltäni
 
Minäkään en olisi vielä rikosilmoitusta tehnyt.
Kyse on kuitenkin kirjekuoresta, joka voi livahtaa mihin vaan...Tippua juuri jonkin hyllyn alle, lelukoriin, joku on vahingossa heittänyt teidän lehtikeräyslaatikkoon luullen tosiaa tyhjäksi tai mitä vaan...

Mutta olis tosiaan mielenkiintoista kuulla miten tämä juttu päättyy...
 
Salama McQueen
No oho. Se on helppo syyttää toista tuollaisesta, mutta siitä pitää olla sitten ehdottoman varma. Jos kyseessä aiheeton syytös, voit saada itse syytteen ties mistä kunnianloukkauksesta. Tosin asiahan vissiin on niin, että tuon summan tähden ja ilman todisteita ei ketään syytetä mistään, ainoa mikä siitä tulee, on mahdoton soppa ja paljon pahoja mieliä.
 
Salama McQueen
Mikron alunen, kaapin välit, hellan taus--- onhan kaikki paikat katsottu?

Jos hoitamassa olisi ollut joku herttainen mamma, olisi syy ollut varmaan pikkutytössä, joka on jemmaillut kuoren. Mutta kun on nuori, syy on hänen. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Käytiin nyt siellä poliisilaitoksella se ilmotus tekemässä, vaikka eipä siitä mitään hyötyä ole. Ja heti sen jälkeen alkoki kamala puhelinrumba ja meidän syyttely siitä että miten voidaan edes epäillä häntä tuollaisesta.
Näin. :/
no, tätä mie pelkäsinki... se on sitte sen kaverisuhteen menoa se. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikka:
Mielenkiintoinen 1-v. lahja. :)
ja paikka säilyttää kirjekuori :whistle:
Kävi ketä kävi talossa niin en satasia kirjekuoressa missään pöydällä säilyttele. Ihan jo siitäkin syystä ettei sitten vahingossa itse tai mies pyyhkäise sitä roskiin. Satanen on iso raha tänä päivänä!! Ja ihmettelen että 1 v tuollaisia rahoja synttäreillä saa (tai vanhemmat lahjat rahana pyytää )
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikka:
Mielenkiintoinen 1-v. lahja. :)
ja paikka säilyttää kirjekuori :whistle:
Kävi ketä kävi talossa niin en satasia kirjekuoressa missään pöydällä säilyttele. Ihan jo siitäkin syystä ettei sitten vahingossa itse tai mies pyyhkäise sitä roskiin. Satanen on iso raha tänä päivänä!! Ja ihmettelen että 1 v tuollaisia rahoja synttäreillä saa (tai vanhemmat lahjat rahana pyytää )
Talonväki tiesi, missä kuori on ja mitä se sisältää, ei kai sitä silloin roskiin laita vahingossa! Ja on iso raha, mutta jos joku sellaisen haluaa antaa, niin mitä sitten? Ihmettele rauhassa vaan, mutta tyhmää vihjata, että vanhemmat on sen ruikuttaneet :headwall:
 

Yhteistyössä