Joo-o. Apteekin oma raskaustesti. Tätä taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sini"

Vieras
Mä en tiedä miten mä en nyt usko olevani raskaana...
Kirjoitin jo aiemmin, että tein liuskatesteillä haalean haaleat plussat, samoin yhdellä ovistestillä.. Call me crazy =)
No, pari tuntia sitten hain Apteekin oman testin, ja tein sen tottakai heti enkä odottanut aamuun. Viivahan siihen tuli. Ei niin vahva, kuin tuo kontrolliviiva, mutta ei se nyt kovin haalea haamukaan ole. Että vaaleanpunainen viiva. Vaalea sellainen. Pitäisikö jo alkaa uskoa!?? Mä en tajua miten tää on nyt niin mahdoton mun uskoa, jos joku kaveri kertoisi vastaavasta niin sanoisin että totta hitossa sä nyt raskaana ole.
Ei kai tuo apteekin testi mitään virheellisiä negoja anna?

Onnea! Itsellänikin esikoisesta tuli tuollainen haalea viiva. Nyt menkat pari päivää myöhässä ja kävin myös tänään ostamassa apteekin oman testin ja aion tehdä sen vielä tänään.. jänskättää!!! Kaksi vuotta tulisi ikäeroa lapsille.

mä oon testannu kaikki raskaudet apteekin testeillä ja aina on näyttäny oikein, päiviä ennen kuin menkat edes myöhässä. todellaki sitä haaleeta viivaa, joka sitten vahvistuu.

Mulla paksu tummanpunainen viiva pärähti apteekin testiin tänään.Paitsi että en halua toista lasta ja MULLA ON KIERUKKA.Eipä voi kuin kirota huonoa tuuriaan. :(

Kiva että on tullut vastauksia ja kommentteja. Kyllä mä alan uskoa että todella odotan.
Jos vauva pysyy kyydissä asti, mietityttää että miten ikinä tullaan mahtumaan.. pieni talo =)

Yhteistyössä