S
"Sini"
Vieras
Mä en tiedä miten mä en nyt usko olevani raskaana...
Kirjoitin jo aiemmin, että tein liuskatesteillä haalean haaleat plussat, samoin yhdellä ovistestillä.. Call me crazy =)
No, pari tuntia sitten hain Apteekin oman testin, ja tein sen tottakai heti enkä odottanut aamuun. Viivahan siihen tuli. Ei niin vahva, kuin tuo kontrolliviiva, mutta ei se nyt kovin haalea haamukaan ole. Että vaaleanpunainen viiva. Vaalea sellainen. Pitäisikö jo alkaa uskoa!?? Mä en tajua miten tää on nyt niin mahdoton mun uskoa, jos joku kaveri kertoisi vastaavasta niin sanoisin että totta hitossa sä nyt raskaana ole.
Ei kai tuo apteekin testi mitään virheellisiä negoja anna?
Kirjoitin jo aiemmin, että tein liuskatesteillä haalean haaleat plussat, samoin yhdellä ovistestillä.. Call me crazy =)
No, pari tuntia sitten hain Apteekin oman testin, ja tein sen tottakai heti enkä odottanut aamuun. Viivahan siihen tuli. Ei niin vahva, kuin tuo kontrolliviiva, mutta ei se nyt kovin haalea haamukaan ole. Että vaaleanpunainen viiva. Vaalea sellainen. Pitäisikö jo alkaa uskoa!?? Mä en tajua miten tää on nyt niin mahdoton mun uskoa, jos joku kaveri kertoisi vastaavasta niin sanoisin että totta hitossa sä nyt raskaana ole.
Ei kai tuo apteekin testi mitään virheellisiä negoja anna?
