Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Ehkä ne vain on järkeviä ja säästävät bensarahoissa. Vähemminhän siihen 2km menee löpöä kuin reilut 20km![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:okei muokataan otsikkoa ni tulee teille parempi mieli B)
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Jos aikuinen mies joutuu pyöräillä kymmeniä kilometrejä päivässä siksi, että vaimo käskee, niin antaa pyöräillä vaan. Ei se nyt mitään hengenvaaraa aiheuta kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja juups:Alkuperäinen kirjoittaja apkö täydellinen?:Alkuperäinen kirjoittaja Tuo:Lady Domina on kyllä malliesimerkki ex-läskistä, josta on tullut tosi veemäinen muita ylipainoisia kohtaan sen jälkeen kun itse on laihtunut. Joskus voisit muistella sitäkin aikaa, kun itse olit läski; miten itse silloin käyttäydyit ja elit. Sulla kuitenkin oli kymmeniä kiloja liikaa painoa.
Eikä kyse ole todellakaan pelkästään tästä ketjusta, vaan myös monesta monesta muusta.
Useesti samaa ihmetellyt, sinä puit sen sanoiksi!![]()
![]()
![]()
Palstalla oppii näköjään aina uutta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Jos aikuinen mies joutuu pyöräillä kymmeniä kilometrejä päivässä siksi, että vaimo käskee, niin antaa pyöräillä vaan. Ei se nyt mitään hengenvaaraa aiheuta kuitenkaan.
mä peesaankaikesta sitä tarttee juoruilla palstalla :saint: :saint: