joo nyt urputan miehen kaverin akasta

:o
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Tässähän nyt ei ole kyse siitä, että se eukko on lihava, vaan siitä, että millainen ämmä pistää ukkonsa polkemaan pyörällä 40 km työmatkoja ja itse ajaa autolla pari kilsaa.
no miksi se lihavuus piti mainita, jos ei se muka ollut kyseessä tässä alotuksessa?
tosiaan, jos se mies hyväksyy sen asian, niin ei se muille kuulu. sitä paitsi, emme tiedä oikeastaan mitään tästä pariskunnasta saati asioista mitä tähän mahdollisesti liittyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Tässähän nyt ei ole kyse siitä, että se eukko on lihava, vaan siitä, että millainen ämmä pistää ukkonsa polkemaan pyörällä 40 km työmatkoja ja itse ajaa autolla pari kilsaa.
no miksi se lihavuus piti mainita, jos ei se muka ollut kyseessä tässä alotuksessa?
tosiaan, jos se mies hyväksyy sen asian, niin ei se muille kuulu. sitä paitsi, emme tiedä oikeastaan mitään tästä pariskunnasta saati asioista mitä tähän mahdollisesti liittyy.
En mä tiedä. Ehkä siks että tekis sillekin hyvää mennä töihin fillarilla...
 
Peuhu
Miehän voi työmatkat polkea omasta tahdostaan hyöty liikuntana, mistä me se täällä voidaan tietää.

Mun mies jättää aina melkein auton kotiin ja pyörailee töihin kesät talvet vaikka en ole pyytänyt.

T: Peuhu 165/ 52
 
Joo
Jos ap todellakin ex-läski kannattaa miettiä mitä puhuu. Turha korottaa olematonta itsetuntoaan haukkumalla muita. Laihduttuuaan lihava jolla on huono itsetunto alkaa käyttäytyä just noin!
 
:o
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Tässähän nyt ei ole kyse siitä, että se eukko on lihava, vaan siitä, että millainen ämmä pistää ukkonsa polkemaan pyörällä 40 km työmatkoja ja itse ajaa autolla pari kilsaa.
no miksi se lihavuus piti mainita, jos ei se muka ollut kyseessä tässä alotuksessa?
tosiaan, jos se mies hyväksyy sen asian, niin ei se muille kuulu. sitä paitsi, emme tiedä oikeastaan mitään tästä pariskunnasta saati asioista mitä tähän mahdollisesti liittyy.
En mä tiedä. Ehkä siks että tekis sillekin hyvää mennä töihin fillarilla...
no nythän sä just puhuit itses pussiin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Tässähän nyt ei ole kyse siitä, että se eukko on lihava, vaan siitä, että millainen ämmä pistää ukkonsa polkemaan pyörällä 40 km työmatkoja ja itse ajaa autolla pari kilsaa.
no miksi se lihavuus piti mainita, jos ei se muka ollut kyseessä tässä alotuksessa?
tosiaan, jos se mies hyväksyy sen asian, niin ei se muille kuulu. sitä paitsi, emme tiedä oikeastaan mitään tästä pariskunnasta saati asioista mitä tähän mahdollisesti liittyy.
En mä tiedä. Ehkä siks että tekis sillekin hyvää mennä töihin fillarilla...
no nythän sä just puhuit itses pussiin..
En mä tätä aloitusta tehnyt :D

 
Läski tai ei, mutta mun mielestä pitäisi olla selvää, että jos perheessä on vain yksi auto, niin se jolla on pari kilsaa työmatkaa ei sillä autolla töihin mene.
Ellei se kauempana työskentelevä osapuoli sitten halua ehdottomasti pyöräillä, sitähän me emme tiedä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Tässähän nyt ei ole kyse siitä, että se eukko on lihava, vaan siitä, että millainen ämmä pistää ukkonsa polkemaan pyörällä 40 km työmatkoja ja itse ajaa autolla pari kilsaa.
mä tajusin just että mäkin tunnen tollasen pariskunnan :eek: . tosin silloin kun ne asu miehen työpaikan vieressä (työmatka n 2km), mies teki työpäivän jälkeen 40-80 km pyörälenkin :whistle: et nykyään se hyödyntää työmatkansa (vähän vajaa 30km) siihen. ja niillä on 2 autoakin, että voikoshan kuitenkin kyse olla siitä että toiset HALUAA pyöräillä tuollaisia matkoja???
 
juu
Jos aikuinen mies joutuu pyöräillä kymmeniä kilometrejä päivässä siksi, että vaimo käskee, niin antaa pyöräillä vaan. Ei se nyt mitään hengenvaaraa aiheuta kuitenkaan.
 
Niin sen naisen olisko tosi ihana olla töissä koko päivä hikisenä ja punaisena, hiukset lintassa.
En mä ainakaan kehtaa töihin mennessä käydä suihkussa ja föönata ja meikata -työajalla.

Miehillä on taas ihan sama miltä ne näyttää.
Mitäs jos se mies tykkää pyöräilystä? Jos ei tykkää niin miksei se osta toista autoa? Ja itse se on kai vaimonsakin valinnut, jos ei kelpaa niin vaihtakoon.
 
Minäkin läski laitan miehen taas kesällä polkemaan 30 kilometriä päivässä, kun yritän pitää sitä hengissä ja auttaa diabeteksen hoidossa. Ja todellakin KÄSKEÄ pitää jos meinaa että se polkee. Hyi minua, kamala vaimo :whistle:
 

Yhteistyössä