Jonkin muun haikaileminen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riiuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riiuska

Vieras
Asia vaivaa mieltäni..
Meillä on kaikki hyvin mieheni kanssa, nelisen vuotta oltu yhdessä ja rakastan häntä kovasti, ja hän minua, sen huomaa kaikesta.

Mutta, viime aikoina kiinnostukseni häneen "siinä" mielessä on hiipunut lähes olemattomiin.
Näen hänet jotenkin epämiehisenä. :( Näen unia miehistä joiden kanssa minulla ennen nykyistäni oli juttua ,mutta joka ei kehkeytynyt mihinkään. Tuntuu että en osaa ottaa miestäni enää miehenä vastaan enkä tunne olevani nainen hänen edessään..

Mikä kumma minua vaivaa..en halua pois tästä suhteesta, haluan takaisin sen kaiken mikä meillä ennen oli.. tuntuu että minä tuntemuksillani tapan suhteemme.

unohda tuo 30:si vuodeksi, niin sit huomaat että sama vanha ukkohan se siinä vierellä ja on niin tasaista että ei mitään hätää.
Ny sun joutavat ajatukset sekoittaa pääsi.
Kunhan elätte 30 vee yhdessä huomaat kuinka hyvää se vanha viini on.
Jos aina vaihtaa muutamanvuoden välein se on sellaista rapavettä...

Jos asia vaivaa mieltäsi, kannattaa ottaa tämä puheeksi miehen kanssa ennen kuin se kehittyy ongelmaksi asti. Jos olet tuntenut suurta intohimoa miestä kohtaan, niin se himo on kyllä herätettävissä takaisin. Jos taas et ole koskaan pitänyt miestä mitenkään haluttavana, niin se onkin sitten jo kovempi pala purtavaksi. Toisaalta pitää tajuta sekin, että alkuvaiheen intohimovaihe kestää yleensä max 2 vuotta, jonka jälkeen se tasaisempi arki alkaa. Omasta mielestäni kuitenkin seksi paranee pidemmällä aikavälillä, kun uskaltaa puhua seksistä ja uskaltaa pyytää mieheltä asioita. Jos mies haluaa tyydyttää sinua ja hän nauttii siitä, että sinä nautit, niin sitä hehkua voi sytyttää uudelleen liekkeihin. Tutun rakkaan kanssa pystyy myös kokeilemaan uusia asioita, joita tuntemattoman kanssa ei uskaltaisi.

Viitseliäisyyttä ja uskallusta vaatii se, että yrität saada suhteenne kuntoon myös seksin osalta. Pitkissä suhteissa myös vaaditaan sitä, että et kiinnitä huomiota miehen huonoihin puoliin, vaan keskityt niihin hyviin. Joskus saattaa jämähtää tuijottamaan kaikkia ärsyttävyyksiä, vaikka pitäisi vain jaksaa nostaa esille niitä hyviä puolia. Joskus syynä voi olla ihan kyllästyminenkin, jos vietätte liian paljon aikaa yhdessä.

Kyllästymisvaihe tulee jokaisessa suhteessa vastaan. Nyt kyse on ennenkaikkea siitä, miten ajattelet ongelman ratkaista ja miten jatkat tästä eteenpäin.