Jonkin asteista harmitusta aiheuttavat nämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jepjep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jepjep"

Vieras
Kaupassa ollessa, kun on päässyt kassajonossa ihan kassalle asti. Laitat kohteliaasti sen kapulan siihen omien ostoksiesi taakse ja se v-tun takana tulija ei laitakaan ostoksiaan siihen, vaan alkaa lappamaan niitä vasta sitten, kun omat ostoksesi on jo melkein kaikki luettu. Ärsyttävää! Se hidastaa jonon kulkuakin.
Ja sitten se, kun aina kassalla ollessa sattuu aina niin, että omat ostokseni menevät sinne kauimmaiseen lokeroon. Sitten kun niitä on yleensä niin vähän, että on ihan turhaa kävellä pakkaamaan ja saman tien kävellä takaisin maksupäätteelle.

Ja sitten autoilu: Voi vee, että jotkut sitten ajavat hitaasti ja reagoivat hitaasti. Liikennevaloista lähdetään mateluvauhtia. Tai risteysalueella jaahkitaan ja jahkataan, uskaltaako mennä vai ei. Tämä on rasittavaa varsinkin kiertoliittymissä. argh!

Ja sitten ne uhmaohittajat. Vaikka ajaisit hieman ylinopeutta, jonkun mulvangin pitää päästä ohi juuri siinä pahimmassa tilanteessa, yleensä ohituskieltoalueellakin. Kyllä kypsyttää.

Purin tänne, koska en saanut aloitettua omaa blogia, kun eivät hyväksyneet tunnuksiani.

UGH! :kieh:

mua taas ärsyttää se kun joku on siinä kassalla ihan normaalisti maksamassa niin ja ennen mua on yksi henkilö joka seisoo sitten ihan siinä kassan alussa ihan niiin kuin sillä maksajalla olisi rutto, tää hidastaa jonoa ihan kauheasti kun yleensä vielä seisoo siinä mun edessä ettei voi laittaa edes ostoksia hihnalle

Mua ei harmita mikään noista. Mitä sitä pienistä asioista stressaamaan. Paljon vähemmällä pääsee kun muistuttaa itseään, että onkohan tämäkään nyt ihan oikeasti iso ongelma tai edes ärsyyntymisen arvoinen asia. Energiansa voi sitten suunata arvokkaampiin asioihin, kun jättää turhan kiukuttelun.

• Tykkää
Reactions: Data
kaupan kassana mua sapettaa se, että pariskunnat tulee ostoksille ja olettaa, että kassa pakkaa kaikki palasteet pikkupusseihin, samoin jugurtit yms.
Kyllä mä muutamat voin pakkaa, mutta kymminiä pusseja ja jugurtteja en ala pakkaa. Varsinkaan kun ne ei ole mitään PAKASTEPUSSEJA!
ja sitten kumpikaan ei voi pakata, vaan silmä kovana seistään plussakortin kanssa siinä maksupäätteen edessä.
HUOH !!
JA se myös ärsyttää, ettei voi käyttää niitä kaåuloita. JA sittenkun se oma ostos meneekin seuraavan laskuun, ei sanota mitään!!
Kyllähän kassan pitää osata lukea ajatuksia.

Mua harmittaa kun ihmiset pyyhkii surutta räkiä naamastaan ja samoilla käsillä sitten lähmivät kaiteita ja ovia ja kättelevät ihmisiä. Yök.

Ja sitten ne ihmiset jotka painaa jalkakäytävällä, rappukäytävissä, kävelyteillä ja missä milloinkin leveesti monta rinnan eikä edes havaitse että hei joku tulee vastaan, tekisinkö vähän tilaa.

Kerran näin uimahallissa kun yksi idiootti ystävätärpari (tai mistä minä tiedän mikä pari, naisia olivat molemmat kuitenkin) ui samaa rataa rinnakkain. Kuntouimareiden radalla, täydessä hallissa. Hei haloo, missä järki. No, niille sitten tulikin uimavalvoja mainitsemaan asiasta.

Yhteistyössä