Jonathanin topparukkasista kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erittäin hyvä hinta/laatusuhde. Kannattaa ostaa. Maksavat 10,95 ja kestävät kyllä talven jos toisenkin. Muistat vaan et ne koot ei tarkoita ikää. koko 1 sopii esim hyvin 2v ja koko 2 3-5v koko 4 4-6v koko 6 on sitten jo isommalle lapselle sopiva. Menee pienikätiselle aikuisellekin
 
Meillä on vuosia tykätty siitä teddy vuorisesta mallista.Saa helposti käteen.
Noiden uudempien tähti jonathan rukasten kanssa ollut vaikeuksia välillä....vuori katoaa peukalosta jne.
teddy malli siinäkin kivempi,että pakkasilla saa ohuen merinovillarukkasen alle....ei onnistu tähtimalliin pujottaa.
 
Meillä käytetty niitä vuosia. pelkästään postiviista sanottavaa. Itse ostan niitä halvempia rukkasia 7.95, jotka muuten vedenpitäviä, suamoista saattaa vettä mennä läpi. En osta noita 10.95 rukkasia vaikka ne täysin vedenpitävät, koe että niissä kädet hikoo niin paljon että sitten on rukkaset siitä syystä sisältä märät.
 

Yhteistyössä