H
Heh
Vieras
Katselin tuossa pojan ruskeita Jonathanin tähti-talvihanskoja, jotka ovat kärjistä ihan rikki. Siis purkautuneet ihan kummallisesti saumasta.
Onko muilla ollut vastaavaa vai onko nämä tosiaan jotkut maanantaikappaleet? Yleensä pojalla on kyllä hanskat kestäneet kauemmin kuin pari kk ehjinä, myös Jonathanit.
Onko muilla ollut vastaavaa vai onko nämä tosiaan jotkut maanantaikappaleet? Yleensä pojalla on kyllä hanskat kestäneet kauemmin kuin pari kk ehjinä, myös Jonathanit.