Jonathan "tähtihaalari", onko hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedonhaluinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Talvihaalarit meillä ainakin kuluneet polvista lähes puhki. Molemmille pojille ostin tähtijonathanin talvihaalarit täksi talveksi. Sen lisäksi jalkalenksut murenivat rikki.

joo no noi jalkalenksut menee ekana kaikista, joten se ei haittaa. Mä tykkäsin kovasti niistä "tavan" jonathaneista ja kestivät hyvin kaksi kautta ja tulevat vielä kuopuksellekin käyttöön. Mut nyt toi tähtihaalarin vuori mua lähinnä mietityttää...

Meillä on nuo tähti jonathanit kestäneet varmaankin parhaiten ei-cordura housuista. Polvet kyllä kuluivat pian "mattapintaisiksi" mutta vettä kestivät sen 2 kevättä ja 1 syksyn mitä pojalle mahtuivat ja kovassa käytössä olivat... Viime keväänä ostin jo jonathanin cordura-housut ja ne ovat yhä kuin uudet (tosin eivät kyllä taida enää mahtua...)

meillä ollut jonathaneja lähes joka vuosi ja erittäin tyytyväisiä ollaan! Talvihaalarikin ollut kovalla käytöllä, eikä ole mitenkään kulahtanut! Onko niissä nykyään bemberg-vuori? reimateceissähän sellainen on ollut jo pitkään.. sekin on mielestäni ihan miellyttävän oloinen kangas!

Mä just ostin kuopukselle semmosen lopputalveksi ja jotenki pettynnyt olo, mut mitä sitä tolla hintaa voi odottaa? Kaikki jalkalenkkien napit irtosi heti, haisee oudolle ja jotenki on mun mielestä Reimatecciin ja Remuun verrattuna viimeistelemättömän oloinen. Hihat on suhteessa muuhun haalariin tosi pitkät. Mut kai tuo ajaa asiansa, hintaan nähden siis. Ja meidän haalarissa ei ainakaa ole fleecevuori.

Meillä on ollut kuopuksella tämän talven käytössä (toppis tosin ) ja olen todella tyytyväinen.
Pitää vettä eikä ainakaan meidän haalarissa ole ensimmäistäkään kulumisen merkkiä!
On sillä remuttu ja se on pestykin, mutta ei näy missään. Aion myös hankkia välikausihaalarin samaa sarjaa.
Esikoisella oli myös yksivuotiaana jonathanin haalari ja tyytyväinen olin silloinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos,löytyhän teitä :)! Millainen se vuori on? Myyjä sanoi fleecen kaltaiseksi, onko sellainen?

Muistuttaa se vuori ehkä etäisesti fleeceä, mutta.. en kyllä tiedä miten sitä kuvailisin. Pehmeä ja lämmin se ainakin on =)

Mutta siis kuitenkin välikausihaalari? Ettei sit ole plusasteilla kuuma? Sori kun tenttaan ja jankutan, mut mua häiritsee et onko se sit liian kuuma kevääksi... Tän siitä saa kun näkemättä tilaa, mut sain niin edukkaasti.

Täältä voit lukea minun kokemuksia tältä talvelta paristakin Tähti Jonathanista:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1236371

Tänä talvena ostin ensimmäisen kerran ko. haalarin enkä toiste osta!

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kiitos,löytyhän teitä :)! Millainen se vuori on? Myyjä sanoi fleecen kaltaiseksi, onko sellainen?

Muistuttaa se vuori ehkä etäisesti fleeceä, mutta.. en kyllä tiedä miten sitä kuvailisin. Pehmeä ja lämmin se ainakin on =)

Mutta siis kuitenkin välikausihaalari? Ettei sit ole plusasteilla kuuma? Sori kun tenttaan ja jankutan, mut mua häiritsee et onko se sit liian kuuma kevääksi... Tän siitä saa kun näkemättä tilaa, mut sain niin edukkaasti.

Kyllä se välikausihaalariksi on kuitenkin tarkoitettu, joten uskon että käy hyvin ainakin silloin, kun toppis on jo liian lämmin. Kovin pitkälle kevääseen sitä ei kyllä varmaan voi käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Täältä voit lukea minun kokemuksia tältä talvelta paristakin Tähti Jonathanista:

Mitäs tuosta ketjusta? Jesper Juniorhan oli selvästi halukas korvaamaan asiakkaiden vaivan ja tarjosivat uusia haalareita hajonneiden tilalle. Jalkalenkkujen ompeluhan on pikkuhomma ei mun tulis mieleenkään sellaisesta valittaa. Meillä meni Reimatec rikki 3 viikon kevyen käytön jälkeen ja Reima ei tule vastaan ei yhtään. Oma vika kuulemma, laatu on loistavaa :( siis heidän mielestään.

juu ei minuakaan nuo jalkalenkki hommelit hetkauta, kaikista ne joskus menee. Mut nyt rupesin epäilemään et on liian lämmin verraten esim. remun vk-haalariin ja tavan jonathanin vk-haalariin. Jospa sit peruisin tilauksen kuitenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja ompus:

Mitäs tuosta ketjusta? Jesper Juniorhan oli selvästi halukas korvaamaan asiakkaiden vaivan ja tarjosivat uusia haalareita hajonneiden tilalle. Jalkalenkkujen ompeluhan on pikkuhomma ei mun tulis mieleenkään sellaisesta valittaa. Meillä meni Reimatec rikki 3 viikon kevyen käytön jälkeen ja Reima ei tule vastaan ei yhtään. Oma vika kuulemma, laatu on loistavaa :( siis heidän mielestään.

En nyt ihan sanoisi, että SELVÄSTI HALUKAS korvaamaan vaivan. Ekalla kerralla poika joutui kärvistelemään viikon verran alkutalven pakkasissa välikausihaalarissaan ja toisella kerralla jouduimme ostamaan "väliajaksi" uuden toppa-asun. Eivätkä tosiaan olleet selvästi halukkaita tarjoamaan uusia haalareita tilalle, vaikka haalari ole mennyt rikki parissa viikossa. Ekanahan ne tarjosivat paikkausmateriaalia, joilla olisin itse paikannut haalarin polvet. :laugh: :headwall: Ei minusta oikein järkiratkaisu...

Näihin sanoihin voisin yhtyä, ei tule toista. Meillä oli talvihaalari kans maanantai kappale jonka onneks korvasivat ilman mitään mutinoita mutta jäi todella huono kuva laadusta ja tuon korvaamisen kanssa oli oma häslinkinsä eli kierrän täst edes kaukaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä ostin just viimeviikolla jesperjuniorista tähti jonathan välikausihaalarin ja haalarissa on tommonen liukas vuori.

okei... sitä bembergiä?

en tiiä mikä bemberg vuori on, mutta jos se on jotain tommosta pehmeetä fleecemäistä niin sitten haalarissa ei ole tota bemberg vuorta.

en ole törmännyt yhteenkään "merkkiin" joka halukkaasti korvattas! Kerran meni lassien haalari heti puhki (kahdessa viikossa kaks vuotiaalla), Oli kuulema normaalia kulumista, ei korvattu. Reima kului hetkessä puhki, ei korvattu.

Yhteistyössä