DVD + kannettava

Taevahan Tosi

Aktiivinen jäsen
28.01.2008
11 227
2
38
Onko kellään ollut ongelmia katsoa elokuvia kannettavalla? Meillä tuntuu kaikista elokuvista jäävän loppu näkemättä kun tämä ei vaan suostu näyttämään niitä |O Siis tämä on raivostuttavaa. Joitakin elokuvia on ollut ettei mitään ongelmaa, mutta useimmista jää loppu näkemättä :/

Hmm, teidän kone sensuroi sopimattomat loput :D Eikä ole siis virta loppumassa? Minä olen ihan tietokoneidiootti, mutta voisiko se kone jotenkin lukea sitä bittivirtaa koneen muistiin eikä se koko leffa mahtuisi sinne? Saa nauraa :D

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Hmm, teidän kone sensuroi sopimattomat loput :D Eikä ole siis virta loppumassa? Minä olen ihan tietokoneidiootti, mutta voisiko se kone jotenkin lukea sitä bittivirtaa koneen muistiin eikä se koko leffa mahtuisi sinne? Saa nauraa :D

:laugh: Niin se varmaan sitten tekee, katsoo että tämä loppu ei sovellu näille ja tintataas kiinni. En oikein tiedä minäkään miten se noita lukee mutta oottasin et se lukee tuolta levyltä sen suoraan. Täytyy kokeilla jos muistin tyhjennys auttas. Virtakaan ei oikein voi olla loppu kun tulee suoraan seinästä tai sitten täytyy soittaa äkäinen puhelu sähköyhtiöön. Pitää huomenna katsoa jos tuo muistin tyhjennys auttas :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millaisen virheilmoituksen saat tai mitä yleensäkin siinä tapahtuu? Musta ruutu, kuva pysähtyy...?
Pääsetkö root-valikkoon ja katsottua kohtaukset lopusta?

Juu siis kuva vaan pysähtyy ja on lataavinaan sitä mutta mitään ei tapahdu ja sen jälkeen mihin se tinttaa kiinni niin siitä eteenpäin ei sitten pääse. Paitsi tänä iltana se anto siirtää sitä kelaamalla et päästiin vähän pidemmälle kun normaalisti muttei kuitenkaan loppuun asti kun se aina vähän väliä jäi jumiin ja vähän aikaa kun oli jumissa palautti päävalikkoon takaisin mitä se ei ole tähän mennessä muiden elokuvien kohdalla tehnyt.

Mikä käyttis ja millä softalla sitä katsotte?
Kokeile softan vaihtamista toiseen, mulla aikoinaan kakstonnisessa oli WinDVD ja se pätki dvd:itä. Asensin sitten jonkun toisen katseluohjelman ja pelitteli paljon paremmin.

Sama ohjelma (Windvd) kysessä mutta teki tuota samaa aikaisemmin media playerillakin. En muista käyttistä näin äkkiseltää kun näitä koneita on muutama ja millä on mikäkin. Täytyy kokeilla jos tuo ohjelman vaihto auttas.

Tällä koneella ei oo itse asiassa kertaakaan tullut dvd:itä katseltua, kun vauva vie ajan aika tehokkaasti!
Oiskohan aiemmin ollut VLC, käyttiksenä oli silloin XP.
Nyt kannettavassa on Vista, ja täältä kyllä löytyy Acerin oma softa, MediaPlayer ja SMPlayer. SMPlayeria käytän Anyseellä nauhoitettujen ohjelmien katseluun, kun anyseen oma softa ei käsitä kuvakelausta. Mutta tosiaan, mitään en ole katsellut, niin ei oo tullut testattua.

Vielä kannattaa katsoa, että paljonko muistia koneessa on ja mikä prossu, sekä sitten että mitä muita softia on käynnissä samaan aikaan. Jos kone on vanha ja tehoton, ja siinä pyörii joku raskas virustorjunta, niin sekin vaikuttaa.

Yhteistyössä