Jonathan "tähtihaalari", onko hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedonhaluinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä haalari oli pettymys!!!
Tilasin kotimyyjän kautta, hupus oli värivirhe ja toinen lenksu puuttu. No lähettivät uuden lenksun ja hupun.
Sitten irtos napit lenksuista, lähettivät uudet napit ja toisenlaiset leksut, ompelutin napit ompelijalla makso 12? ei korvattu.
Nyt 2kuukauden päästä lenksut ovat rispaantuneet pahasti, huppu irtoilee jatkuvasti(nepparit huonot) ja polves jo reikä.
Haalari on käytös 2-vuotiaal tytöl!
Aikasemmin ollu hänellä ja isosiskolla käytössä Reimateckejä ja Remuja sekä SuperRemuja niihin olen ollu tyytyväinen hintalaatusuhde ollut kohdallaa!

Niin tiedoksi tällekkin palstalle, ollut jo muualla ainakin esillä.

Jonathanilla on tän vuoden eli talven 2008 tähti jonathan mallistossa ollut pahoja ongelmia teflonkankaan kanssa. Meillä meni ekassa pesussa ihan ryppyiseksi puvun pinta, no sitten se kuivuttaan suoristu enkä pitänyt sitä sitten outona. Toisen pesun jälkeen sama.

Sitten eräs nainen tuli minulta kysymään kun näki pojallani tämän puvun että onko meidän puvulle käynyt näin kuten yllä kuvasin. Vastasin myöntävästi ja hän kertoi, että niin heidänkin puvulle oli ja hän oli sen vienyt takaisin jesper junioriin mistä se oli lähetetty tutkittavaksi heidän tehtaalle.

Siinä teflonkankaassa mikä on vedenpitävä on käynyt käsittelyvirhe ja se rypistyy. Ekaksi se aina suoristuu takaisin jonkun verran, mutta ajan myötä ei enää ja sitten se alkaa myös kovettumaan.

Vein meidänkin puvun takaisin jesper junioriin ja siellä tämä virhe myönnettiin ja korvattiin tuote (rahat takas). He kertoivat, että näitä pukuja on nyt tosi paljon tullut takas kun tieto on levinnyt. Moni on kuvitellut sen olevan normaali ominaisuus puvussa, mitä se ei ole vaan valmistusvirhe.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kerran vielä pojat ;). Onko tämä Jonathanin vk-haalari bembergvuorella liian kuuma kelillä "elokuun aamu hiekkiksellä, +10 astetta ja pilvistä ja tuulee"?

nosto

meillä on noille +10 ja ylöspäin keleille täysin vuoreton "tuulipuku", takki ja housut siis. jos lapsi juoksentelee ja liikkuu paljon ei tule niin hiki kuin haalarissa. viileämmille ja sateisille ilmoille ohutvuorinen haalari.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kerran vielä pojat ;). Onko tämä Jonathanin vk-haalari bembergvuorella liian kuuma kelillä "elokuun aamu hiekkiksellä, +10 astetta ja pilvistä ja tuulee"?

nosto

meillä on noille +10 ja ylöspäin keleille täysin vuoreton "tuulipuku", takki ja housut siis. jos lapsi juoksentelee ja liikkuu paljon ei tule niin hiki kuin haalarissa. viileämmille ja sateisille ilmoille ohutvuorinen haalari.

mä käytin viime kesän koleina päivinä usein remun vk-haalaria, jossa ohut vuori. Meilläkin sit erikseen tuulihousut kosteisiin kesäaamuhin ;). Mä luulen että tuo bembergvuorinen puku on liian kuuma, ohuemman puvun alle saa kuitenkin tarvittaessa lisättyä vaatetta. Vahvistusta vaan täältä kaipailen, kun ei ole tuosta bembergistä kokemusta.

mä käytin viime kesän koleina päivinä usein remun vk-haalaria, jossa ohut vuori. Meilläkin sit erikseen tuulihousut kosteisiin kesäaamuhin ;). Mä luulen että tuo bembergvuorinen puku on liian kuuma, ohuemman puvun alle saa kuitenkin tarvittaessa lisättyä vaatetta. Vahvistusta vaan täältä kaipailen, kun ei ole tuosta bembergistä kokemusta.

ei meilläkään ole ollut mitään bembergvuoria. meillä oli viime keväänä prismasta ostettu proggres välikausihaalari, siinä oli ehkä liiankin paksu vuori ja liian kuuma loppukevääseen. siksi ostin vielä sen kaksiosaisen tuulipuvun. voitko palauttaa haalarin jos vuori tuntuu paksulta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei meilläkään ole ollut mitään bembergvuoria. meillä oli viime keväänä prismasta ostettu proggres välikausihaalari, siinä oli ehkä liiankin paksu vuori ja liian kuuma loppukevääseen. siksi ostin vielä sen kaksiosaisen tuulipuvun. voitko palauttaa haalarin jos vuori tuntuu paksulta?

haalarit pitäis maksaa etukäteen, enkä kysyny palautuksesta... Jotenkin nyt vaan tuntuu siltä että parempi varmaan perua tilaus. Edulliset ne olis kyllä ollut, mut jos ovat jotakin toppapuvun ja perus vk-puvun väliltä niin ei kiitos sit kuitenkaan...

Yhteistyössä